سوخت‌برها بیشتر از دولت رئیسی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان کمک کردند


سوخت‌برها بیشتر از دولت رئیسی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان کمک کردند

در مدتی که سیل خسارت بسیاری در سیستان‌وبلوچستان ایجاد کرده، برخی از مردم محلی از کمک سوخت‌بران روایت کرده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز، معین‌الدین سعیدی، نماینده مجلس یازدهم هم با کنایه به حضورنداشتن مؤثر مسئولان در سیل گفته است: «ما ممنون هستیم که دوستان بالاخره انجام وظیفه کردند و رئیس‌جمهور هم به مناطق سیل‌زده آمد؛ اما مهم‌تر از حضور، تصمیماتی است که باید منجر به یک نتیجه مشخص برای حوزه چابهار و دشتیاری و کنارک و قصرقند شود. الان عمده زیرساخت‌های راه این منطقه به طور کامل از بین رفته است.

سعیدی ادامه داد: وزیر راه و رئیس سازمان راهداری هم تشریف آوردند؛ اما با توجه به اینکه خانه‌ها کاملا خالی شده‌اند و راه‌ها از بین رفته‌اند، هر روز شاهد یک حادثه هستیم.

روز گذشته نیز شاهد یک فوتی بودیم و در سه روز اخیر سه نفر به دلیل خرابی جاده‌ها در تصادف از بین رفتند؛ بنابراین از دوستان و آقای رئیسی می‌خواهیم که زودتر این چالش‌ها رفع شود. وظیفه دولت این است که سریعا درباره ترمیم این راه‌ها کاری بکند؛ وگرنه با حرف و شعار کاری از پیش نمی‌رود. متأسفانه نگرانی‌ای که ما داریم، این است که شبکه‌های فاضلاب در شهر و روستا وجود ندارد و سیل باعث شده فاضلاب با آب مصرفی قاطی شود و نگران بیماری‌های عفونی هستیم. ما فقط یک متخصص عفونی داریم و من واقعا نگران هستم. اگر دوستان وزارت بهداشت محبت کنند سریع رسیدگی کنند. بعد از سستی روزهای اول دوستان دولت ورود خوبی کردند؛ اما این نگرانی اصلی ما بحث زیرساخت، راه و مسائل بهداشتی است.

ما باید ممنون دوستان سوخت‌کش باشیم، باید دوستان دولت از عزیزان سوخت‌کش کمک‌رسانی را یاد بگیرند. البته دوستان هلال‌احمر هم انصافا تلاش‌های خوبی تاکنون داشته‌اند. با همت آقای کولیوند و سپاه و ارتش نگرانی‌های ما درباره بالگرد کم شده است. سبدهای غذایی هم آمده است.

ما شاهد مهربانی مردم ایران بودیم و من همین الان در کنار گروه خیری هستم که از وزیر و وکیل بهتر کار کردند. جا دارد از رسول خادم و پرویز پرستویی هم تشکر کنم که در این مناطق حضور پیدا کردند».

همچنین طبق گفته مردم محلی خسارت‌های وارده به حدی است که بخش زیادی از زیرساخت منطقه را تحت تأثیر گذاشته و باید این موضوع از طرف مسئولان بررسی شود.

منبع : شرق
به اشتراک گذاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری