نقشه اوسمار برای فریب استقلال لو رفت!


نقشه اوسمار برای فریب استقلال  لو رفت!

انتشار تصویری از گولسیانی در آخرین تمرین سرخ‌ها، باعث امیدواری هواداران پرسپولیس شد و سایت باشگاه نیز اعلام کرد این تمرین بدون مصدوم برگزار شده است.

به گزارش وقت صبح، پرسپولیس در شرایطی آماده دربی برگشت لیگ بیست و سوم شد که علاوه بر مرتضی پورعلی‌گنجی که فصل را از دست داده، دو مدافع دیگر خود را نیز در دسترس نداشت‌.

حسین کنعانی پیش از دربی با یک کارت زرد اشتباه محروم شد و گولسیانی نیز تا همین روز گذشته به دلیل مصدومیت کارهای اختصاصی خود را پیش می‌برد و در تمرینات گروهی حضور نداشت.

با این حال انتشار تصویری از گولسیانی در آخرین تمرین سرخ‌ها، باعث امیدواری هواداران پرسپولیس شد و سایت باشگاه نیز اعلام کرد این تمرین بدون مصدوم برگزار شده است.

حال باتوجه به اینکه گئورگی در دو بازی گذشته غایب بوده و به‌تازگی به تمرینات اضافه شده، در صورت حضور او در لیست دربی، شاید اوسمار روی او برای جلوگیری از تشدید مصدومیت ریسک نکند. با این حال این احتمال هم وجود دارد که گولسیانی بسته به شرایط بازی و آمادگی او، یار تعویضی سرخ‌ها بشود. او بارها حتی در خط حمله هم ناجی تیمش بوده است و می‌تواند در دربی بار دیگر اثرگذار باشد.

منبع: همشهری آنلاین

کد خبر : ۲۲۷۹۴۸
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403/ هر گه که یاد روی تو کردم جوان شدم