حادثه عجیب برای پنالتی‌زن شهرآورد تهران


حادثه عجیب برای پنالتی‌زن شهرآورد تهران

یکی از ستاره های دربی رفت بدون شک کوین یامگا بود. بازیکنی که جدا از گلی که با ضربه پنالتی به ثمر رساند، بازی خوبی به نمایش گذاشت.

در ثانیه های پایانی بازی وقتی داور بعد از بازدید از صحنه ی خطای علی نعمتی به روی آرش رضاوند به سود استقلالی ها پنالتی اعلام کرد، خیال جواد نکونام و کادرش راحت بود که کوین یامگا این توپ را در آن فشار تبدیل به گل می کند و همین هم شد. علیرضا بیرانوند که در پنالتی گرفتن عملکرد خوبی دارد، به راحتی برابر ضربه یامگا مغلوب شد. همین بازیکن در حالی که فکرش را نمی کرد، دربی برگشت را باید از روی سکوها تماشا کند. یک برخورد ساده در تمرین موجب مصدومیت شدید کوین از ناحیه چشم شد و او به این خاطر از لیست استقلال در دور برگشت خارج شده است.

این اتفاق نشان می دهد فوتبال با همه زیبایی ها که دارد و خاطرات خوبی که می سازد، ورزش بیرحمی است و حتی یک اتفاق غیر قابل پیش بینی و غیر قابل تصور می تواند بازیکن را از اوج دور کند. یامگا امروز حسرت روزهایی را می خورد که در زمین فوتبال و در ترکیب استقلال جولان می داد اما اکنون تنها باید یک تماشاگر باشد. البته او روحیه خوبی دارد و امیدوار است خیلی زود به ترکیب استقلال برگردد.

حادثه عجیب برای پنالتی‌زن شهرآورد تهران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه