رسانه ها از قبول مسئولیت اوکراین در حمله به پالایشگاه های روسیه خبر دادند


رسانه ها از قبول مسئولیت اوکراین در حمله به پالایشگاه های روسیه خبر دادند

خبرگزاری اوکراینی به نقل از منابعی گزارش داد که سرویس امنیت اوکراین مسئولیت حمله به سه پالایشگاه نفت در روسیه را بر عهده گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، پیشتر روز سه شنبه گزارش شد که در پالایشگاه نفت ریازان پس از حمله چهار پهپاد اوکراینی، دو مخزن فرآوری نفت خام در مساحتی به وسعت 175 متر مربع آتش گرفته است. در نتیجه این حمله سه نفر دچار اصابت ترکش شدند.
نشریه Ukrinform به نقل از منابعی می گوید: "سرویس امنیت اوکراین شب گذشته به طور همزمان به سه پالایشگاه نفت با هواپیماهای بدون سرنشین حمله کرد. این حملات در ریازان، کستوا در نیژنی نووگراد و همچنین کیریشی در منطقه لنینگراد اتفاق افتاد".
به گفته این نشریه، این حملات به عنوان بخشی از عملیات ویژه توسط سرویس امنیت اوکراین ادامه دارد. به ویژه، نمایندگان سرویس ویژه، به طور سیستماتیک استراتژی را با جزئیات با هدف "کاهش پتانسیل اقتصادی روسیه" اجرا می کنند.
مقامات روسیه بارها اعلام کرده اند که اوکراین به یک کشور تروریستی تبدیل شده است. به ویژه، در 6 فوریه، رئیس شورای فدراسیون، والنتینا ماتوینکو، گفت که "دولت تروریستی اوکراین هیچ گونه آرام نمی گیرد"؛ هواپیماهای بدون سرنشین نیروهای مسلح اوکراین حملات تروریستی را علیه تاسیسات مجتمع سوخت و انرژی روسیه انجام می دهند.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!