اتحادیه اروپا: از قحطی غزه به عنوان سلاح جنگی استفاده می‌شود


اتحادیه اروپا: از قحطی غزه به عنوان سلاح جنگی استفاده می‌شود

مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بدون اشاره به کمک‌های آمریکا و اروپا به رژیم صهیونیستی و بدون نام‌بردن مستقیم از نام این رژیم اعلام کرد که هم‌اکنون از قحطی غزه به عنوان سلاح استفاده می‌شود.

اتحادیه اروپا: از قحطی غزه به عنوان سلاح جنگی استفاده می‌شود

به گزارش راهبرد معاصر، جوزف بورل، مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در نشست شورای امنیت سازمان ملل تأکید کرد که هم‌اکنون قحطی در نوار غزه به عنوان سلاح جنگی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بورل در ادامه گفت: آنچه در غزه اتفاق می‌افتد تنها نقطه اوج یک درگیری خطرناک و غیرعادی است که نزدیک به یک قرن بین اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها در جریان است. این جنگ صد ساله است.

وی همچنین گفت: قحطی در غزه به عنوان سلاح جنگی مورد استفاده قرار می‌گیرد، این یک بحران انسانی است و یک فاجعه طبیعی نیست. سیل یا زلزله نیست، ساخته دست بشر است.

وزارت بهداشت غزه امروز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای از افزایش شمار شهدای غزه به ۳۱ هزار و ۲۷۲ نفر و مجروحان به ۷۳ هزار و ۲۴ نفر خبر داد که ۷۲ درصد از آن زن و کودک هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت اخیر مرتکب ۱۰ قتل عام دیگر در نوار غزه شد که طی آن ۸۸ نفر شهید و ۱۳۵ نفر دیگر مجروح شدند.

همچنین بیش از ۷۰۰۰ فلسطینی در شرایط کنونی در شمار مفقودان و زیر آوار ماندگان قرار دارند که نیروهای امدادرسانی به دلیل تداوم جنگ و کمبود امکانات توانایی دسترسی به آنها را ندارند./ مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگران زن و مرد شمالی ایرانی / باورتان نمی شود ! + عکس ها و اسامی