مزایای ثبت نام در بروکر آمارکتس | معرفی کامل بروکر آمارکتس


مزایای ثبت نام در بروکر آمارکتس | معرفی کامل بروکر آمارکتستوسط واحد تبلیغات / اسفند ۲۳, ۱۴۰۲ / 6 دقیقه برای مطالعه بروکر amarkets یکی از کارگزاری‌های شناخته شده در دنیا است که در سال...

مزایای ثبت نام در بروکر آمارکتس | معرفی کامل بروکر آمارکتس
مزایای ثبت نام در بروکر آمارکتس | معرفی کامل بروکر آمارکتس
توسط / / 6 دقیقه برای مطالعه
مزایای ثبت نام در بروکر آمارکتس | معرفی کامل بروکر آمارکتس

بروکر amarkets یکی از کارگزاری‌های شناخته شده در دنیا است که در سال ۲۰۰۷ تاسیس شده و در حال حاضر در حوزه فارکس به ایرانیان نیز خدمات ارائه می‌کند. این کارگزاری در کشورهای زیادی دارای نمایندگی بوده و نزد ایرانیان بسیار محبوب است.

نمادهای معاملاتی و راه‌های واریز و برداشت متنوع در این بروکر به همراه پشتیبانی از زبان فارسی عوامل موثری در جذب ایرانیان است و علاوه بر آن خدمات مناسبی را به کاربران خود ارائه می‌کند که در ادامه این مطلب به بررسی دقیق‌تر آن‌ها خواهیم پرداخت.

معرفی و بررسی بروکر amarkets

بروکر آمارکتس دارای یک دفتر مرکزی در Cook Island بوده و شامل یک رگوله اصلی به نام Financial Commission و یک رگوله برای ایرانیان به نام FSC Cook Island است.

کاربران کارگزاری Amarkets با حداقل ۱۰۰ دلار امکان افتتاح حساب در آن را داشته و پس از آن می‌توانند از خدمات معاملاتی چون حداکثر لوریج ۱:۳۰۰۰ استفاده کرده و بیش از ۴۰۰ نماد معاملاتی مختلف را در آن خرید و فروش کنند. آمارکتس قابل اجرا بر روی سه پلتفرم معاملاتی متاتریدر ۴، متاتریدر ۵ و وب تریدر بوده و کاربران خود را از طریق تلگرام در زبان‌های مختلف و به ویژه فارسی پشتیبانی می‌کند.

با ثبت نام در آمارکتس امکان واریز و برداشت از طریق ریالی، پرفکت‌مانی، بیت کوین، تتر، سایر رمز ارزها، تاپ چنج و اسکریل فراهم است و کاربران می‌توانند به راحتی تراکنش‌های خود را انجام دهند. وجود قابلیت کپی تریدینگ و حساب اسلامی نیز از دیگر مزایای این بروکر به حساب می‌آیند.

Amarkets با استفاده از فناوری جدید و خلاقانه‌ی خود مانند تجمیع نقدینگی و با به کارگیری مکانیسم‌های ECN و STP خدمات معاملاتی کاملی را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. بر همین اساس افراد مبتدی تا حرفه‌ای می‌توانند از این خدمات استفاده کرده و از طریق این کارگزاری معاملات خود را به انجام برسانند.

سرعت اجرای سفارشات در این بروکر بسیار بالاتر از سرعت میانگین اجرای سفارشات کل بازار بوده و تنها در محدوده ۳۵ تا ۵۰ میلی ثانیه تراکنش صورت خواهد پذیرفت. این مقدار در میانگین شاخص بازار بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ میلی ثانیه به طول می‌انجامد.

نحوه محاسبه سوآپ در بروکر Amarkets

در آمارکتس، شاخص‌ها و کالاها شامل سوآپ نشده و سوآپ در نظر گرفته شده بر روی فلزات اساسی، جفت ارزها و رمز ارزها شامل ۳۰ درصد تخفیف بوده که برای کاربران بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. از طرف دیگر با فعال کردن حساب اسلامی در Amarkets می‌توان از پرداخت بهره شبانه نیز معاف گردید.

از ویژگی‌های بارز دیگر این بروکر زمان پاسخگویی به مشتریان است. تیم پشتیبانی آمارکتس بسیار قدرتمند عمل کرده و میانگین زمان پاسخگویی آن‌ها به مشتریان چیزی در حدود ۱ دقیقه است همچنین سرعت بالای تراکنش‌ها را نیز می‌توان نقطه‌ی قوت دیگری برای این کارگزاری دانست.

حساب‌های معاملاتی بروکر Amarkets

بروکر آمارکتس امکان افتتاح چهار نوع حساب مختلف را برای کاربران خود فعال ساخته که از این طریق قدرت انتخاب گسترده‌ای را در اختیار افراد قرار داده است. بنابراین افراد با سلایق و استراتژی‌های گوناگون می‌توانند حساب دلخواه مورد نظر خود را باز کرده و مشغول به فعالیت شوند. این چهار نوع حساب عبارتند از:

حساب‌های استاندارد

همانطور که از نام این نوع حساب‌های بروکر Amarkets پیدا است این نوع از حساب‌ها استاندارد شده هستند و معمولا برای بسیاری از افراد و به ویژه افراد تازه کار مناسب می‌باشند. بنابراین کاربران تنها با حداقل واریز ۱۰۰ دلار می‌توانند یک حساب استاندارد را باز کرده و بدون نیاز به پرداخت کمیسیون فعالیت خود را آغاز کنند.

در این حساب اسپرد هر معامله متفاوت بوده و از حداقل ۱.۳ پیپ شروع می‌شود. بهره بردن از حداکثر لوریج ۱:۳۰۰۰ در معاملات از دیگر ویژگی‌های حساب‌های استاندارد به شمار می‌آید. این حساب‌ها قابلیت فعال کردن حساب اسلامی را داشته و استاپ اوت محاسبه شده در آن ۲۰ درصد است.

حساب‌های ثابت (Fixed)

مشتریان آمارکتس برای افتتاح حساب‌های فیکس حداقل به ۱۰۰ دلار نیاز داشته و با باز کردن این نوع حساب می‌توانند از اهرم ۱:۳۰۰۰ در معاملات خود استفاده کنند. اسپرد در نظر گرفته شده در حساب‌های فیکس ثابت بوده و برابر ۳ پیپ هستند. حساب اسلامی قابل فعال بوده و استاپ اوت نیز ۲۰ درصد است. تراکنش در این نوع حساب معاف از پرداخت کمیسیون است.

حساب ECN

حساب‌های ECN در بروکر Amarkets مخصوص افراد حرفه‌ای بوده و با حداقل ۲۰۰ دلار می‌توان اقدام به افتتاح آن کرد. بر خلاف دو نوع حساب قبلی این حساب شامل کمیسیون بوده و به ازای هر لات معامله مبلغ ۲.۵ دلار از حساب مشتری کسر می‌شود. البته اسپرد در این نوع حساب به صورت شناور از حداقل ۰ پیپ شروع می‌شود. نهایت اهرم کاربردی ۱:۳۰۰۰ بوده و استاپ اوت ۴۰ درصد محاسبه می‌شود.

حساب Crypto

کاربران بروکر Amarkets با واریز حداقل ۱۰۰ دلار می‌توانند یک حساب کریپتو باز کرده و به مبادله رمز ارزها از طریق این نوع حساب بپردازند. این نوع حساب بسیار شبیه حساب‌های استاندارد بوده و با این تفاوت که برای معامله بر روی فقط رمز ارزها کارایی دارد.

مزایای ثبت نام در بروکر آمارکتس | معرفی کامل بروکر آمارکتس

اعتبار بروکر Amarkets

آمارکتس نیز مانند بسیاری از کارگزار ی‌های دیگر به دلیل شرایط بسیار سخت جهت اخذ مجوزهای قانونی درجه یک بین المللی فاقد این رگوله بوده و تنها دارای دو مدرک درجه سه بین المللی است. اولین رگوله مربوط به سازمان خدمات مالی جزایر Cook Island بوده که FSC نام دارد و در واقع هیچ فعالیت نظارتی بر بازار فارکس ندارد.

از طرف دیگر رگوله Financial Commission این بروکر نیز تنها نشان دهنده عضویت آن در این سازمان به عنوان یک صندوق تامین خسارت مالی بوده و ارزش قانونی دیگری ندارد. با این وجود سابقه نسبتا طولانی و بدون شاعبه‌ی بروکر Amarkets می‌تواند تا حدود زیادی اعتبار بالای این کارگزاری را نشان داده و آن را تضمین کند.

کپی تریدینگ در بروکر Amarkets

در بروکر آمارکتس راه‌های زیادی برای کسب درآمد همچون سرمایه گذاری، ترید کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت جهت کسب درآمد وجود دارد. یکی دیگر از راه‌هایی که می‌توان بدون نیاز به دانش و فعالیت خاصی کسب درآمد کرد استفاده از قابلیت کپی تریدینگ است.

از طریق این ویژگی امکان بررسی سوابق تریدرهای اصلی که قبلا توسط بروکر گزینش شده‌اند وجود داشته و در نتیجه با انتخاب آن‌ها این امکان برای کاربران فراهم می‌شود که هر معامله‌ای که تریدرهای اصلی برای خود باز می‌کنند برای کاربر نیز با همان شرایط به صورت اتوماتیک باز شود.

بنابراین در صورت موفقیت‌آمیز بودن معامله درصدی از سود به تریدر اصلی پرداخت شده و مابقی به حساب کاربر واریز می‌شود. به این ترتیب کاربران Amarkets از درآمد ی غیر فعال بهره خواهند برد.

سخن نهایی

همانطور که متوجه شدیم بروکر Amarkets یکی از بروکرهای پیشرفته بازار فارکس است. کاربران با ثبت نام در آمارکتس، علاوه بر نمادهای فارکس، می‌توانند به معامله رمزارزها نیز بپردازند. آمارکتس سابقه‌ی نسبتا طولانی و پر قدرت در بازار فارکس داشته و با پشتیبانی از زبان فارسی نزد ایرانیان بسیار محبوب گردیده است.

تنوع نمادهای معاملاتی قابل معامله، استفاده از مکانیسم‌های پیشرفته جهت انجام معاملات پیشرفته، تنوع در حساب‌های معاملاتی، امکان معامله در بازار کریپتوکارنسی و دیگر ویژگی‌های این بروکر آن را تبدیل به یکی از کارآمدترین کارگزاری‌های حال حاضر کرده است.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرب المثل های ایرانی از نگاه هوش مصنوعی + عکس