دو اسطوره سرخابی میهمان ویژه برنامه دربی


دو اسطوره سرخابی میهمان ویژه برنامه دربی

به گزارش رکنا ؛ اولین بار ۲۷ مهر سال ۱۳۷۵ و ۲۷ سال پیش بود که علیرضا منصوریان و کریم باقری برای بار نخست در دربی در مقابل یکدیگر به میدان رفتند و پیروز این تقابل ستاره جوان و گلزن پرسپولیس...

به گزارش رکنا ؛ اولین بار ۲۷ مهر سال ۱۳۷۵ و ۲۷ سال پیش بود که علیرضا منصوریان و کریم باقری برای بار نخست در دربی در مقابل یکدیگر به میدان رفتند و پیروز این تقابل ستاره جوان و گلزن پرسپولیس بود.

علیرضا منصوریان و کریم باقری هم در دهه ۷۰ و در هم در دهه ۸۰ در قالب دو بازیکن محبوب و بزرگ استقلال و پرسپولیس در دربی به مصاف هم رفتند و حالا امروز به عنوان دو تا از پیشکسوتان محبوب و پرطرفدار این دو باشگاه در مقابل دوربین آنتن قرار گرفته و به سوالات ما پاسخ خواهند داد.

علیرضا منصوریان سابقه حضور روی نیمکت استقلال به عنوان سرمربی و برتری در دربی را در کارنامه دارد و کریم باقری نیز با گلزنی در این دیدار و البته حضور روی نیمکت این تیم در سال‌های اخیر یکی از دربی بازهای تاریخ باشگاه پرسپولیس محسوب می‌شود.

دو اسطوره سرخابی میهمان ویژه برنامه دربی
این دو فوق ستاره بزرگ در حال حاضر گرچه در دو باشگاه پرسپولیس و استقلال نقشی ندارند اما همچنان از محبوبیت بالایی بین هواداران برخوردار بوده و از ستاره‌های محبوب تاریخ این دو باشگاه به شمار می‌آیند.


دو اسطوره سرخابی میهمان ویژه برنامه دربی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403/ هر گه که یاد روی تو کردم جوان شدم