ترکیب پرسپولیس برای دربی اعلام شد


ترکیب پرسپولیس برای دربی اعلام شد

به گزارش رکنا؛ روز موعود فرا رسید و پرسپولیس در دربی حساس صد و سوم در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال تهران می‌رود. سرخ‌ها که در مقطعی از صدر جدول فاصله گرفته بودند حالا فرصت دارند با شکست...

به گزارش رکنا؛ روز موعود فرا رسید و پرسپولیس در دربی حساس صد و سوم در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال تهران می‌رود. سرخ‌ها که در مقطعی از صدر جدول فاصله گرفته بودند حالا فرصت دارند با شکست دادن استقلال هم‌امتیاز با این تیم صدرنشین شوند و معادلات قهرمانی را جذاب‌تر از قبل کنند.

نگرانی بزرگ هواداران پرسپولیس در این بازی، خط دفاعی سرخ‌هاست. در روزی که کنعانی محروم است و گولسیانی نیز مصدوم، سرخ‌ها با یک زوج دفاعی جدید نسبت به هفته‌های گذشته مقابل استقلال به میدان می‌روند. حضور ستاره‌های جدید پرسپولیس نیز در این دربی به جذابیت‌های ترکیب افزوده است.

در چارچوب دروازه مطابق انتظار، علیرضا بیرانوند قرار گرفته است. او که در نیم فصل دوم پرنوسان نشان داده حالا می‌خواهد با درخشش در دربی دوباره همان مرد مورد اطمینان دروازه پرسپولیس باشد.

در خط دفاعی زوج علی نعمتی-فرشاد فرجی بازی می‌کنند که قبلا هم کنار هم دربی را تجربه کرده بودند. دانیال اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن نیز دو مدافع راست و چپ سرخ‌ها هستند.

در خط هافبک پرسپولیس مسعود ریگی تک هافبک دفاعی این تیم است. سروش رفیعی کنار او و به عنوان بازیساز نقش آفرینی می‌کند تا پرسپولیس شکل هجومی داشته باشد.

اوستون ارونوف ستاره ازبکستانی جدید پرسپولیس و مهدی ترابی که این روزها دوباره در اوج سیر می‌کند دو وینگر پرسپولیس هستند که می‌توانند نقش مهمی در گلزنی به استقلال داشته باشند.

در خط حمله پرسپولیس دو گلزن فصل پیش لیگ و حذفی پرسپولیس کنار هم قرار می‌گیرند. کاپیتان امید عالیشاه به عنوان مهاجم سایه و بازیکنی با آزادی عمل زیاد در خط حمله است و عیسی آل‌کثیر مهاجم نوک پرسپولیس خواهد بود.

ترکیب پرسپولیس برای دربی اعلام شد

ترکیب پرسپولیس به این شرح است:

علیرضا بیرانوند، عبدالکریم حسن، فرشاد فرجی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اوستون ارونوف، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر


ترکیب پرسپولیس برای دربی اعلام شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403/ هر گه که یاد روی تو کردم جوان شدم