غیبت فروش لاستیک در نمایشگاه بهاره


دنیای‌اقتصاد : با وجود اینکه وزیر صمت در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه بهاره تهران اعلام کرده بود که لاستیک خودرو در نمایشگاه‌‌های بهاره با قیمت مصوب عرضه می‌شود، این موضوع هنوز محقق نشده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، ۱۶ بهمن‌‌ماه نمایشگاه بهاره تهران با عنوان نمایشگاه (عید تا عید) با حضور وزیر صمت آغاز به کار کرد. در افتتاحیه نمایشگاه بهاره در بوستان ارم که با حضور عباس علی‌‌آبادی برگزار شد، وزیر صمت از عرضه لاستیک خودرو با قیمت مصوب در نمایشگاه‌‌های بهاره خبر داد. وی در این رابطه گفت: تلاش می‌‌کنیم تا در این نمایشگاه‌‌ها لاستیک خودرو با قیمت مصوب عرضه شود.

علی‌‌آبادی اظهار کرد: شرایطی فراهم شده تا متقاضیان خرید لاستیک خودرو بتوانند در نمایشگاه تقاضای خود را به صورت آفلاین ثبت کنند. وی همچنین بیان کرد: تولید لاستیک وضعیت خوبی در کشور دارد و بهتر هم می‌شود، واردات لاستیک بهبود یافته و شرایط خوب است و همچنین ناترازی‌‌ها جبران شده است اما سودجویان تلاش می‌کنند از التهاب بازار سود ببرند، اما برخلاف وعده وزیر برای عرضه لاستیک خودرو در نمایشگاه بهاره این مهم محقق نشد که رئیس اتاق اصناف تهران علت عدم‌تحقق این موضوع را عدم‌برنامه‌‌ریزی عنوان کرد همچنین به عقیده‌‌‌ او برنامه‌‌ریزی لازم برای عرضه لاستیک خودرو در نمایشگاه بهاره انجام نشد. حمیدرضا رستگار درباره علت عدم‌عرضه لاستیک خودرو در نمایشگاه بهاره گفت: برای عرضه لاستیک خودرو در نمایشگاه باید شرایطی فراهم می‌‌شد تا متقاضیان بتوانند درخواست خود را برای خرید ثبت کنند که این شرایط فراهم نشد و بنابراین امکان عرضه لاستیک خودرو فراهم نشد. رئیس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه پیشنهادهایی برای عرضه لاستیک در نمایشگاه بهاره از سوی آنها مطرح شده بود و وزیر صمت نیز نسبت به عرضه این کالا در نمایشگاه تاکید داشت، ادامه داد: اما به دلیل اینکه برنامه‌‌ریزی‌های لازم برای عرضه این کالا در نمایشگاه بهاره از پیش صورت نگرفته بود، امکان عرضه این کالا طی روزهای گذشته در نمایشگاه بهاره فراهم نشد. رستگار افزود: نمایشگاه بهاره فرصت خوبی برای عرضه انواع کالاها و تنظیم بازار است اما با توجه به اینکه برنامه‌‌ریزی‌‌های لازم برای عرضه لاستیک خودرو در نمایشگاه انجام نشده و شرایط ثبت‌‌نام در سیستم برای متقاضیان نیز فراهم نبود، در نتیجه عرضه لاستیک خودرو در نمایشگاه بهاره محقق نشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ جشن الفبا کلاس اول عمو مسعود