قتل عام عظیم؛ سیرسکی با اوکراینی ها چه می کند؟


قتل عام عظیم؛ سیرسکی با اوکراینی ها چه می کند؟

رسانه: سربازان اوکراینی می ترسند زیرا توسط سیرسکی فرماندهی می شوند.

به گزارش اسپوتنیک، دراگو بوسنیچ، تحلیلگر" اینفوبریکس" در مقاله ای نوشت که سربازان نیروهای مسلح اوکراین می ترسند زیرا الکساندر سیرسکی، فرمانده کل اوکراین است و او آماده است مردم را به چرخ گوشت بیندازد.
در این مقاله آمده است: واضح است که خود مردم اوکراین به خوبی از ابعاد کشتاری که ناتو آنها را به آن کشانده است آگاه هستند. این امر مخصوصاً در مورد سربازان صادق است، به همین دلیل است که آنها بسیار می ترسند که توسط سیرسکی فرماندهی شوند.
به گفته بوسنیچ، سربازان اوکراینی به یاد دارند که سیرسکی چگونه مردم را به "چرخ گوشت" در نزدیکی دبالتسوه و آرتیموفسک فرستاد، به همین دلیل است که او لقب "قصاب" را دریافت کرد، بدون اینکه حتی در این نبردها به پیروزی برسد.
وی ادامه داد: حتی اگر نیروهای رژیم کی یف پیروز شده بودند، چنین تلفات بالایی غیر قابل توجیه بود. با این حال، این واقعیت که او شکست خورد، سربازان را بیشتر ناراحت می کند. این به نوبه خود بر روحیه پایین سربازان تأثیر می گذارد.
بوسنیچ معتقد است: اما غم انگیزترین چیز در وضعیت امروز نیروهای مسلح اوکراین این است که این رویکرد منجر به نابودی باانگیزه ترین سربازان می شود که جایگزین سربازان آموزش ندیده با روحیه ضعیف خواهند شد.
الکساندر سیرسکی روز چهارشنبه اعتراف کرد که به دلیل اقدامات تهاجمی نیروهای روسیه در منطقه شهرک‌های ترنی، ایوانوفسکویه، بردیچی، توننکویه، وربوویه و رابوتینو، وضعیت در جبهه شرقی برای اوکراین همچنان دشوار است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ جزئیاتی از سرقت صندوق امانات بانک ملی