حضور 40 هزار نمازگزار فلسطینی درمسجدالاقصی


حضور 40 هزار نمازگزار فلسطینی درمسجدالاقصی

منابع فلسطینی گزارش دادند که دست‌کم ۴۰ هزار نمازگزار فلسطینی در سومین شب ماه مبارک رمضان با حضور گسترده در مسجد الاقصی برغم محدودیت اشغالگران نماز مغرب و تراویح را به طور جماعت اقامه کردند.

حضور 40 هزار نمازگزار فلسطینی درمسجدالاقصی

به گزارش راهبرد معاصر، برغم محدودیت اشغالگران، ۴۰ هزار نمازگزار فلسطینی در سومین‌شب ماه مبارک رمضان با حضور گسترده در مسجدالاقصی، نماز مغرب و نماز تراویج را به‌طور جماعت اقامه کردند.

پایگاه خبری روسیا الیوم چهارشنبه شب گزارش داد که اشغالگران صهیونیست در سومین شب ماه مبارک رمضان در برابر ورودی‌های مسجدالاقصی مستقر شده‌اند و برای ورود فلسطینی‌ها به محوطه قبله نخست مسلمانان محدودیت اعمال می‌کنند.

در همین ارتباط، اداره اوقاف اسلامی بیت المقدس اعلام کرد که دست‌کم ۴۰ هزار فلسطینی در سومین شب از ماه مبارک رمضان در داخل مسجدالاقصی نماز عشاء و تراویح را اقامه کردند.

نمازگزاران فلسطینی به‌ویژه جوانان اما با وجود محدودیت اعمال شده توسط صهیونیست‌ها خود را به مسجدالاقصی رساندند و چهارشنبه‌شب در صفوف متحد نماز تراویج را اقامه کردند.

گفتنی است که پیش از این، «عکرمه صبری»، خطیب مسجدالاقصی در واکنش به محدودیت اعمال شده توسط اشغالگران برای ورود به مسجدلاقصی، خطاب به فلسطینیان تاکید کرد، حضور در مسجدالاقصی در ماه مبارک رمضان واجب است./ مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022