تأکید یمن بر تداوم حمایت از غزه و مقابله با اشغالگران


تأکید یمن بر تداوم حمایت از غزه و مقابله با اشغالگران

سخنگوی جنبش انصارالله یمن ضمن تاکید بر موضع ثابت و اصولی این کشور در حمایت از غزه اعلام کرد که حملات به مواضع اشغالگران تا پایان محاصره و امدادرسانی به غزه ادامه خواهد داشت.

تأکید یمن بر تداوم حمایت از غزه و مقابله با اشغالگران

به گزارش راهبرد معاصر، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن در سخنانی اعلام کرد که موضع یمن در حمایت از غزه ثابت بوده و ادامه خواهد داشت.

سخنگوی جنبش انصارالله یمن با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:: موضع یمن در حمایت از غزه اصولی و ادامه‌دار است و تا زمانی که دشمن صهیونیستی به حملات خود و محاصره کامل غزه و جلوگیری از کمک رسانی به باریکه ادامه دهد، به حملات خود علیه منافع اشغالگران ادامه خواهیم داد.

گفتنی است یمن اعلام کرده که در راستای حمایت از مردم و مقاومت فلسطین اجازه نخواهد داد که کشتی‌های صهیونیست یا کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها بندرهای اراضی اشغالی است از دریای عرب و دریای سرخ عبور کنند و این کشتی‌ها را هدف قرار می‌دهد. ارتش یمن عملیات‌های موفقیت‌آمیزی را در این چارچوب به انجام رسانده و آسیب‌های اقتصادی فراوانی را به بندرهای جنوبی اراضی اشغالی وارد آورده است.

اما در مقابل ائتلاف آمریکایی- انگلیسی در حمایت آشکار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در غزه، به بهانه حمایت از دریانوردی در دریای سرخ چندین بار اراضی یمن را مورد هجوم قرار داده است./مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یمن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیکر 4 شهید حادثه تروریستی حرم شاهچراغ تحویل پزشکی قانونی شد