ادامه رکورد قیمتی بیت کوین


ادامه رکورد قیمتی بیت کوین

بیت‌کوین به رکورد ۷۳هزار و ۷۰۰ دلار رسید.

به گزارش بورس نیوز، ارزش ارز دیجیتال پیشرو به افزایش صعودی خود ادامه داد و از رکورد قبلی خود عبور کرد و از ۷۳هزار و ۷۰۰ دلار فراتر رفت. صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF)، قیمت این توکن را به بالاترین حد خود رساندند.

پیش از این، صندوق مبادلات بیت‌کوین بیت وایز (BITB) اعلام کرده بود که فقط ۲ ماه پس از راه‌اندازی به دارایی‌های تحت مدیریت (AUM) ۲ میلیارد دلاری رسیده است که ظاهرا به خوش‌بینی در مورد سرمایه‌گذاری دامن می‌زند.

علاوه بر این، مایکرواستراتژی برنامه عرضه خصوصی پیشنهادی ۵۰۰ میلیون دلاری اسکناس‌های قابل تبدیل را افشا کرد تا با درآمد آن بیت‌کوین بیشتری خرید کند.

مارکت نوشت، بیت‌کوین ۰.۶۷درصد جهش کرد و در ساعت ۱۲:۱۰ به وقت شرقی به ۷۳هزار و ۷۳۷ دلار معامله شد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتال در حال حاضر ۲.۷۷ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۱۷ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۲.۱۲ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۱۵ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۸.۸۴ میلیارد دلار است که ۱۲.۴۵ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۱۲.۸۷ میلیارد دلار است که ۹.۲۷ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۱۲۵.۲۹ میلیارد دلار است که ۹۰.۲۴ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

اشتراک گذاری :

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا