کلاهبرداری به بهانه نذر در ماه رمضان / هشدار جدی پلیس در دام این شیادان نیوفتید


کلاهبرداری به بهانه نذر در ماه رمضان / هشدار جدی پلیس در دام این شیادان نیوفتید

به گزارش رکنا، سرهنگ رسول جلیلیان رییس پلیس فتای البرز گفت: این افراد به انگیزه کلاهبرداری از کاربران با ایجاد یک صفحه جعلی اقدام به دریافت کمک‌های مردمی تحت عنوان نذورات کرده ضمن آنکه درخلال...

به گزارش رکنا، سرهنگ رسول جلیلیان رییس پلیس فتای البرز گفت: این افراد به انگیزه کلاهبرداری از کاربران با ایجاد یک صفحه جعلی اقدام به دریافت کمک‌های مردمی تحت عنوان نذورات کرده ضمن آنکه درخلال عملیات پرداختی مردم حساب‌های آنان را رمز گشایی می‌کنند.

وی گفت:کاربران به ویژه در فضای اینستاگرام چنانچه قصد پرداخت نذورات را دارند از طریق صفحه‌های معتبر معرفی شده رسمی توسط مراجع ذیصلاح اقدام نموده یا نذورات خود را به صورت نقدی به مراکز معرفی شده پرداخت نمایند تا گرفتار این کلاهبرداران نشوند.

جلیلیان افزود: این افراد با جلب اعتماد مردم درفضای مجازی با دریافت مبالغی به عنوان نذری و یا کمک به افراد نیازمند حساب کاربران را هک کرده و سپس نسبت به برداشت آن اقدام می‌کنند.

وی گفت: کاربران برای واریز نذورات و کمک‌های خودبه صورت مجازی ازاصالت موسسه مربوطه اطمینان حاصل نمایند تا زمینه‌ای برای اهداف کلاهبرداران سایبری نشوند.

وی تاکید کرد: کاربران در صورت اطلاع از این‌گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا اعلام کنند.


کلاهبرداری به بهانه نذر در ماه رمضان / هشدار جدی پلیس در دام این شیادان نیوفتید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگران زن و مرد شمالی ایرانی / باورتان نمی شود ! + عکس ها و اسامی