آتش سوزی هولناک در یک مجتمع پذیرایی / در خیابان خدامی رخ داد!


آتش سوزی هولناک در یک مجتمع پذیرایی / در خیابان خدامی رخ داد!

به گزارش خبرنگار رکنا، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در خصوص حادثه آتش سوزی در یک مجتمع پذیرایی گفت:ساعت۲۰:۲۷ دقیقه شامگاه ۲۴ اسفند ماه خبر آتش سوزی یک مجتمع پذیرایی در میدان ونک، خیابان...

به گزارش خبرنگار رکنا، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در خصوص حادثه آتش سوزی در یک مجتمع پذیرایی گفت:ساعت۲۰:۲۷ دقیقه شامگاه ۲۴ اسفند ماه خبر آتش سوزی یک مجتمع پذیرایی در میدان ونک، خیابان خدامی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله ۳ ایستگاه مجهز به تمامی تجهیزات لازم در زمانی کمتر از ۴ دقیقه به محل اعزام شدند.

ملکی افزود: ماموران در محلحادثه با ساختمان ۲ طبقه در کنار مجتمع مسافری، پذیراییروبرو شدند که در پشت بام آن به دلیل نگهداری مقدار زیادی ضایعات دچار آتش سوزی شده و دود زیادی به مجتمع ۱۵ طبقه کناری سرایت کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در ادامه گفت: به دلیل اینکه آتش در طبقه دوم رخ داده بود ،عمده دود به طبقات اول تا چهارم سرایت کرده و همین موضوع باعث شده تا مسافران اتاق های خود را ترک کنند، خوشبختانه آتش به سرعت خاموش و آتش نشانان در چند عملیات جداگانه نسبت به خارج کردن دود اقدامات لازم را انجام دادند و مسافران به اتاق های خود بازگردانده شدند.

ملکی در انتها گفت: هیچکدام از مسافران این مجتمع مسافری پذیرایی مصدوم نشده و تنها ۲ نفر از پرسنل دچار تنگی نفس شده بودند که تحویل عوامل اورژانس شدند.

این عملیات ساعتی پیش به پایان رسید


آتش سوزی هولناک در یک مجتمع پذیرایی / در خیابان خدامی رخ داد!

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان