صبحانه خبری، 25 اسفند 1402؛ از توبه‌نامه تتلو تا آخرین اخبار از تبادل پیام بین ایران و آمریکا


صبحانه خبری، 25 اسفند 1402؛ از توبه‌نامه تتلو تا آخرین اخبار از تبادل پیام بین ایران و آمریکا

در بسته خبری پیش رو، مهمترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته را با هم مرور می‌کنیم. این صبحانه خبری مفید و مختصر را بخوانید. مذاکره گروسی با پوتین درباره ایران مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت که با رئیس‌جمهور روسیه درباره موضوع‌های مختلفی از...

صبحانه خبری، 25 اسفند 1402؛ از توبه‌نامه تتلو تا آخرین اخبار از تبادل پیام بین ایران و آمریکا

در بسته خبری پیش رو، مهمترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته را با هم مرور می‌کنیم. این صبحانه خبری مفید و مختصر را بخوانید.

مذاکره گروسی با پوتین درباره ایران
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت که با رئیس‌جمهور روسیه درباره موضوع‌های مختلفی از جمله موضوع هسته‌ای ایران رایزنی کرده است.

رقم دقیق سود سهام عدالت
دارندگان سبد سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومانی مبلغ ۴۴۶ هزار تومان، ۵۳۲ هزار تومانی مبلغ ۴۸۲ هزار تومان و سبد سهام یک میلیون تومانی ۹۰۶ هزار تومان سود دریافت خواهند کرد.

درخواست حذف ایران از المپیک ۲۰۲۴
سناتور «مارشا بلک‌برن»، نماینده مجلس سنای آمریکا در نامه‌ای به رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به بهانه‌های حقوق بشری خواستار حذف ایران از مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد.

وعده دولت برای تورم ۲۰ درصدی
رئیس کل بانک مرکزی از افزایش بسیار خوب منابع ارزی بانک مرکزی در سال جاری، کاهش ۲۲ درصدی نرخ تورم نقطه به نقطه از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه و گشایش های ارزی اخیر خبر داد و اعلام کرد: برنامه‌ریزی بانک مرکزی برای پایان سال آینده دستیابی به نرخ رشد نقدینگی ۲۳ درصد با دامنه مثبت و منفی دو درصد و همچنین قرار گرفتن نرخ تورم نقطه به نقطه پایان سال آینده در کانال ۲۰ درصد است.

فشار آمریکا بر پاناما برای اجرای تحریم‌ها علیه ایران
«آبرام پیلی» معاون نماینده ویژه آمریکا در امور ایران چهارشنبه از پاناما خواست تا از استفاده کشتی‌های ایرانی از پرچم این کشور آمریکای مرکزی جلوگیری کند.

اثر نارنجک بر چهره کتیبه خشایار شاه
تصویری در فضای مجازی و در بین دوستداران میراث فرهنگی همدان دست به دست شد که حاکی از اصابت یک بمب دستی به کتیبه‌های گنجنامه همدان و به جاماندن لکه سیاه حاصل از دود بر یکی از این کتیبه‌هاست. مدیرکل میراث‌فرهنگی همدان البته گفت: بااعزام گروه مرمت دوده‌های ناشی از انفجار ترقه از گنج‌نامه همدان پاک شد و آسیبی به بنا وارد نشده است.

تبادل پیام‌ها بین ایران و آمریکا صرفاً محدود به مذاکرات است
خبرگزاری دولت نوشت: «یک منبع آگاه گفت که تبادل پیام‌ها و گفتگوهای غیرمستقیم میان ایران و آمریکا صرفاً محدود در چارچوب مذاکرات رفع تحریم است و پیامی درباره تحولات دریای سرخ مبادله نشده است.»

یکی از محافظان اردوغان کشته شد
منابع خبری از کشته شدن یکی از محافظان رئیس جمهور ترکیه و زخمی شدن سه نفر دیگر خبر دادند. مسئولان ترکیه‌ای تأکید کردند «خبرهای اولیه حکایت از تصادف رانندگی دارد، مگر اینکه بعدا ماجرا تغییر کند».

ترامپ از بایدن ۲ درصد پیش افتاد
با گذشت یک روز از قطعی شدن نامزدی ترامپ و بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، تازه‌ترین نظرسنجی سراسری در آمریکا حکایت از آن دارد که رئیس‌جمهور سابق دونالد ترامپ با دو درصد اختلاف از رئیس‌جمهور کنونی جو بایدن پیش افتاده است.

توبه‌نامه تتلو
بازپرس پرونده تتلو گفت: تتلو می‌گفت دوست دارد بعد از پایان مجازات مثل خیلی از جوان‌ها ازدواج کند، خانواده تشکیل دهد، بچه بیاورد و موسیقی را به شیوه درستش ادامه دهد.

واشنگتن:کانال‌های ارتباطی با تهران داریم
دستیار وزیر خارجه آمریکا گفت: «کانال‌های ارتباطی با ایران داریم و از این کشور می‌خواهیم که مانع گسترش تنش‌ها شود. از ایران می‌خواهیم که حمایت تسلیحاتی از گروه‌های موجود در منطقه مانند حوثی‌ها و حزب‌الله را متوقف کند».

حوثی‌ها یک موشک هایپرسونیک آزمایش کردند
ریانووستی به نقل از یک منبع نظامی نزدیک به حوثی‌ها، این گروه مستقر در یمن یک موشک مافوق صوت را با موفقیت آزمایش کرده است. این منبع گفت: «نیروهای موشکی این گروه موشکی را با موفقیت آزمایش کردند که می تواند به سرعت ۸ ماخ برسد و با سوخت جامد کار کند.»

احتمال غرق شدن ۶۰ نفر در مدیترانه
براساس اعلام یک گروه خیریه امداد و نجات، به‌دنبال از کار افتادن موتور کشتی حامل مهاجران در دریای مدیترانه، احتمالا ۶۰ نفر غرق شده‌اند.

لینک کوتاه کپی لینک

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بهاره رهنما با استایل جدید جنجالی اش دوباره وایرال شد+ عکس