طالع بینی سال اژدها / خصوصیات متولدین سال اژدها + فیلم


طالع بینی سال اژدها / خصوصیات متولدین سال اژدها + فیلم

به گزارش رکنا، طالع بینی سال اژدها 1403 یا طالع بینی سال اژدها 2024 یکی از روش‌های پیش‌بینی و پیش‌بینی آینده است که در فرهنگ‌های چینی، ژاپنی و دیگر فرهنگ‌های شرقی محبوب است....

به گزارش رکنا، طالع بینی سال اژدها 1403 یا طالع بینی سال اژدها 2024 یکی از روش‌های پیش‌بینی و پیش‌بینی آینده است که در فرهنگ‌های چینی، ژاپنی و دیگر فرهنگ‌های شرقی محبوب است. طالع بینی سال اژدها بر اساس تقویم چینی صورت می‌گیرد و هر سال به یکی از ۱۲ حیوان علائم چینی اختصاص دارد. سال اژدها یکی از این حیوانات است و در تقویم چینی به صورت چرخشی هر ۱۲ سال یک بار تکرار می‌شود.

طالع بینی سال اژدها بر اساس شخصیت و خصوصیات اژدها صورت می‌گیرد. اژدها در فرهنگ چینی به عنوان یک حیوان پر قدرت و پرارزش شناخته می‌شود. افسانه‌های چینی می‌گوید که اژدها یکی از حیوانات اسطوره‌ای است که قدرت، شجاعت و حکمرانی دارد. بنابراین، سال اژدها به عنوان یکی از سال‌های مهم و خوش‌شانس در تقویم چینی در نظر گرفته می‌شود.

با توجه به تقویم چینی، سال‌های اژدها به ترتیب زمانی عبارتند از: ۱۹۲۸، ۱۹۴۰، ۱۹۵۲، ۱۹۶۴، ۱۹۷۶، ۱۹۸۸، ۲۰۰۰، ۲۰۱۲ و غیره. هر سال اژدها به یکی از این سال‌ها تعلق می‌گیرد. همچنین، هر سال اژدها به یکی از پنج عنصر طبیعی چینی (آب، آتش، خاک، چوب و فلز) نیز تعلق دارد که به شخصیت و خصوصیات اژدها اضافه می‌شود.

طالع بینی سال اژدها بر اساس سال تولد فرد انجام می‌شود. هر سال اژدها به یکی از شش شخصیت اژدها (جنگجو، قهرمان، ماهر، خلاق، دریافت کننده و آرام) تعلق می‌گیرد. این شخصیت‌ها خصوصیات مختلفی را نشان می‌دهند که می‌توانند در پیش‌بینی آینده و سرنوشت افراد مؤثر باشند.

طالع بینی سال اژدها یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی چینی است و در این کشور به عنوان یک جشن ملی و مذهبی جشن گرفته می‌شود. هر سال در طول جشن اژدها، مراسم و فعالیت‌های مختلفی انجام می‌شود که هدف آنها جشن گرفتن و پیش‌بینی شانس و سرنوشت در سال جدید است.

اژدها همچنین با شاخه زمینی (地支/ dì zhī) chén (辰) و ساعت‌های 7 تا 9 صبح مرتبط است. در اصطلاح یین و یانگ (阴阳/ یین یانگ)، اژدها یانگ است. اژدها چهره های قوی و مستقلی هستند، اما آنها مشتاق حمایت و عشق هستند.

اژدها مورد احترام ترین حیوان در فرهنگ چینی است. آنها خود را نوادگان اژدها می نامند. در گذشته امپراتورها به عنوان تناسخ اژدها در نظر گرفته می شدند. جفت شدن با ساقه های آسمانی (天干—Tiān gān)، یک چرخه تقویمی 60 ساله وجود دارد. اگرچه چن با زمین مرتبط است، سال ها نیز از طریق پنج عنصر طبیعت (五行-wǔ xíng) می گذرد.

عناصر و ثروت

عنصر سال ثروت

چوب 1964، 2024 این اژدها زندگی آرام و مازادی دارند. اگر کارآفرینان، کسب و کارشان موفق باشد. با این حال، خانواده و دوستان آنها چندان قابل اعتماد نیستند.

آتش 1976، 2036 این اژدها باهوش و اجتماعی هستند. آن‌ها در سال‌های میانی پیشرفت کرده‌اند و بعداً در زندگی از رفاه برخوردارند.

زمین 1928، 1988 این اژدها مثبت و شاد هستند. از دشمنان نمی ترسند و ضعیفان را قلدری نمی کنند. آنها خود را با افراد حامی احاطه کرده و خانواده های دوست داشتنی ایجاد می کنند.

فلز 1940، 2000 این اژدهاها مهربان هستند اما صریح صحبت می کنند. با استعداد و استراتژیک، از موفقیت و ثروت لذت می برند.

آب 1952، 2012 این اژدها در طول زندگی سخت کار می کنند و شهرت و شهرت به دست می آورند. آنها گاهی اوقات بیش از حد فکر می کنند و نگران هستند، اما به آرامی از دهه ها عبور می کنند.

خصوصیات مردان متولد سال اژدها

مردانی که در سال اژدها به دنیا می آیند در اعتقادات خود ثابت قدم هستند. آنها هرگز در مسئولیت ها سست نمی شوند و بی جهت مشکوک نمی شوند. مردم به ندرت اعتماد خود را به این مردان صادق از دست می دهند. پول را هدر نمی دهند، اما توجه زیادی هم به آن نمی کنند. کارآفرینان ماجراجو در قلب، آنها رویای تیراندازی به شهرت را دارند. هر چند گاهی اوقات تلاش آنها به هدر می رود. با این حال، زندگی آنها حول محور کار می چرخد.

این مردان در تنهایی کاملاً خوب هستند. یا در سنین پایین ازدواج می کنند یا مجرد می مانند. برای افراد مهم، به کسی نیاز دارند که بتواند به او کمک کند و از حرفه او حمایت کند.

خصوصیات زنان متولد سال اژدها

زنان متولد شده در سال اژدها مسحور کننده و قوی هستند. اگر آنها را دست کم بگیرید، آنها می ایستند و شما را شکست می دهند. آنها در کاری که انجام می دهند جدی هستند و عزت نفس بالایی دارند. تنها چیزی که از دیگران می خواهند احترام است. فمینیسم و ​​برابری جنسیتی برای آنها مهم است. بسیاری از ازدواج برای تمرکز بر حرفه خود صرف نظر می کنند. اما اگر آنها ازدواج کنند، همسران خوبی نیز می شوند. اغلب، آنها فقط افراط می کنند و باید برای در نظر گرفتن یک ترکیب متعادل وقت بگذارند.

سازگارترین با اژدها: میمون، خروس، موش

اژدها بیشتر با خروس ها سازگار است. خروس به اژدها نگاه می کند و در طول سختی ها حمایت واقعی را ارائه می دهد.

هر دو میمون و اژدها خلاق و مبتکر هستند. اما یک بار با هم، مطمئن شوید که میمون هیچ ترفند کوچکی انجام نمی دهد.

شوخ طبعی و قابل اعتماد موش چیزی است که اژدهای سرسخت را جذب می کند. شخصیت های مختلف مکمل یکدیگر هستند.

کمترین سازگاری با اژدها: خرگوش، سگ، اژدها

اژدها و سگ ها دارای شخصیت های متضاد هستند و کمترین سازگاری دارند. نه به دیگری اعتماد می کند و نه درک می کند.

خرگوش ها علایق مشابهی با اژدها دارند، اما آنها فقط تا حدی می توانند یکدیگر را تحمل کنند.

اژدهاها با خودشان سازگار نیستند. هم مستقل و هم سرسخت، با هم برخورد خواهند کرد و حفظ یک رابطه مسالمت آمیز سخت است.

چیزهای خوش شانس برای اژدها

رنگ ها: طلایی، نقره ای، خاکستری

اعداد: 1، 6، 7

مواد معدنی: رز کوارتز

جهت فرخنده: جنوب غربی

جهت ثروت: شمال غرب، شمال

جهت عشق: غرب

مشاغل مناسب برای اژدها

متولدین سال اژدها تفکر سریعی دارند. آنها در فعالیت هایی که بیشتر آنها را از نظر ذهنی خسته کننده می دانند، برتری دارند. به همین دلیل، آنها برای مشاغل جذاب مناسب هستند. برخی از رشته ها شامل هنر، سیاست و آموزش است.

خصوصیات متولدین سال اژدها

خصوصیات متولدین سال اژدها به این شکل است؛ آنها ممکن است هنگام کار به تنهایی احساس ناامنی و بلاتکلیفی کنند. در عوض، آنها بهتر می توانند پتانسیل خود را در یک تیم آشکار کنند. اژدها در برنامه ریزی و ارائه ایده عالی هستند. اما آنها به شخص دیگری برای کمک به جزئیات متفرقه نیاز دارند. اژدها مبارز هستند. این پایه و اساس موفقیت است، اما همچنین می تواند مانع پیشرفت شخصی شود. اژدهاها باید به یاد داشته باشند که کمتر رفتار کنند و روابط پایدار ایجاد کنند.

سلامت و سبک زندگی متولدین اژدها

اژدها ظاهری سالم دارند و واقعاً سالم هستند. آنها معمولاً مریض نمی شوند، اما وقتی مریض می شوند، بسیار جدی می شود. این به این دلیل است که آنها بیش از حد مشغول کار هستند و نمی توانند به سلامت خود توجه کنند. آنها همچنین ممکن است فکر کنند که این چیز مهمی نیست و آن را کنار بگذارند. به همین دلیل، سرماخوردگی های جزئی می توانند به بیماری های بسیار جدی تری تبدیل شوند.

مناطق نگران کننده سیستم گردش خون، ادرار و گوارش هستند. بیشتر اژدها مشاغل پر استرسی دارند و به جزئیات کوچک بیش از حد حساس هستند. آنها می توانند خسته شوند، اما از بی خوابی نیز رنج می برند. اختلال در روابط اجتماعی و خانوادگی به شدت بر سلامت روان آنها تأثیر می گذارد.

عشق و روابط متولدین اژدها در سال 2024

اگر اژدها خوش شانس باشد، سال 2024 سال کسل کننده ای برای زندگی عاشقانه آنها خواهد بود. اگر نه، قطعا سالی پر از تلاطم و احتمالاً دل شکستگی خواهد بود. با وجود “گو چن” در این بخش از ثروت خود، اژدها به احتمال زیاد در طول سال احساس تنهایی می کند، صرف نظر از وضعیت روابط خود.

اژدهایان مجرد با شکست‌های زیادی روبرو می‌شوند و در صورت تلاش برای قرار ملاقات با رفتارهای ناعادلانه مواجه می‌شوند و ممکن است با پایان سال نسبت به عشق کمتر خوش‌بین باشند. آنها تشویق می شوند تا از زندگی خود لذت ببرند و قبل از اینکه بخواهند وارد یک شراکت شوند، ذهنیت “من کافی هستم” را به تنهایی تمرین کنند، زیرا نحوه رفتار شما با خود در نهایت همان رفتاری است که دیگران با شما خواهند داشت و این کار را انجام نمی دهید. فکر نمی کنم شما یک استثنا برای آن هستید!

آن اژدهاهایی که قبلاً شریک شده‌اند، بهتر است یک سال دعا کنند که تغییرات کمی بین شما و شریک زندگی‌تان وجود داشته باشد. در سال 2024 می‌توانید هر قدم بزرگ رو به جلو را فراموش کنید – نامزدی و بارداری قطعاً امسال دلسرد می‌شود. علاوه بر این، این رابطه مهم در زندگی شما به احتمال زیاد امسال از طریق یک سری آزمایشات و مصیبت های جزئی پشت سر خواهد گذاشت. لطفاً قبل از اینکه انگشت “مقدس تر از شما” را به طرف شریک زندگی خود نشانه بگیرید، ابتدا به این فکر کنید که چه کاری می توانید در رابطه خود بهتر انجام دهید. سال آسانی برای عشق نیست، بنابراین با احتیاط حرکت کنید چه مجرد هستید یا گرفته شده باشید!

شغل متولدین اژدها در سال 2024

سال 2024 شاهد پیشرفت حرفه ای اژدها در جهت مثبت خواهد بود. “Yue De” بر این جنبه از زندگی آنها حاکم خواهد بود، که به معنای کمک زیادی در هر زمان که آنها نیاز داشته باشند، از طرف مافوق، همکاران و حتی افراد غیرمنتظره مانند خانواده یا عزیزانشان خواهد بود. اژدها به تنهایی افکار خود را شفاف و کارایی خود را در بالا و پایین احساس می کند. به ویژه، اژدها در تجارت برای خود ممکن است شرکای خود را در این سال کمک بزرگی بیابند.

در عین حال، سال با چالش‌ها و شکست‌های مکرر، اما خوشبختانه هرگز برای اژدها کم نخواهد بود. آنها باید سریع روی پای خود باشند و همیشه برای پیشرفت غیرمنتظره در محل کار آماده شوند – یک روز می توانند از راحتی دفتر کار در گوشه ای کار کنند و روزی دیگر می توانند به خارج از کشور فرستاده شوند تا افتتاح یک شعبه را بر عهده بگیرند. از ابتدا در یک محیط بسیار کمتر دوستانه. اما نترسید، همانطور که گفتیم، این چیزی نیست که شما نتوانید آن را اداره کنید.

هر چالشی را به عنوان فرصتی برای درخشش در نظر بگیرید، و وارد مسئولیتی شوید که با آن متولد شده اید، و سال را با احساسی جدی از موفقیت به پایان خواهید رساند!

ثروت متولدین اژدها در سال 2024

اژدها می تواند در مسائل مالی نفس راحتی بکشد. برخلاف عشق، این جنبه از زندگی آنها شاهد پیشرفت مثبت – نه قابل توجه اما نه ناچیز – خواهد بود. با خوب پیش رفتن کار، اژدها شاهد افزایش درآمد خود خواهند بود و اگر مسئولیت‌های جدید و دشواری به شما واگذار شود، می‌توانید شرط ببندید که مشکلتان جبران می‌شود.

از سوی دیگر، سرمایه گذاری برای اژدها به اندازه درآمد آنها از کار آسان نخواهد بود. لطفاً دلارهای خود را که به سختی به دست آورده اید را در معرض خطرات بالایی قرار ندهید، در غیر این صورت مطمئناً به شما باز نخواهند گشت، حداقل برای مدت طولانی.

آموزش متولدین اژدها در سال 2024

اژدهاهایی که دانش آموز هستند سال خوبی در مدرسه خواهند داشت. هیچ چیز خارق‌العاده یا غیرمنتظره‌ای وجود ندارد، توجه داشته باشید، اما دست‌کم برای نگه‌داشتن آن تلاش نخواهید کرد، یا چیزی را پیدا نمی‌کنید که با آن برابر نیستید و به ساعت‌های بیشتری از آنچه که برای مطالعه صرف می‌کنید، نیاز دارید.

از نظر برنامه‌های فوق برنامه، شما تشویق می‌شوید که در این زمینه پیش بروید. شما یک رهبر به دنیا آمده اید، و برای شروع به توسعه این غرایز مسئولیت پذیری هرگز زود نیست! فقط با خودت راحت برو، با جنبه هایت امسال، در اولین تلاش در همه چیز موفق نخواهی شد، اما بعد از آن هیچ کس استاد به دنیا نمی آید، حتی تو، اژدها!

سلامتی متولدین اژدها در سال 2024

سلامتی برای اژدهای معمولاً قوی بدون دردسر نخواهد بود. آنها احتمالاً به طور کلی تحت تأثیر ساختاری کمتر از ستاره ای قرار می گیرند و وجود مشکلات جزئی مانند بی خوابی، سوء هاضمه و خستگی مزمن را احساس می کنند، که اگر به چند ساعت از روز فکر کنید واقعاً چند ساعت از روز را به خود اختصاص می دهند، آنقدرها هم کوچک نیستند.

طالع بینی چینی متولدین سال اژدها

به این ترتیب، به اژدها توصیه می شود تا حد امکان برنامه منظمی داشته باشند و در آنچه می خورند، اعتدال را تمرین کنند. به جای تلاش، استراحت کنید، مهم نیست که یک موضوع کاری چقدر فوری به نظر می رسد – در نهایت فقط سلامتی شما واقعاً متعلق به شماست، درست است؟

یکی از جنبه های نه چندان خوشایند، حوادث جزئی را نیز پیش بینی می کند، بنابراین مطمئن شوید که هر چیزی تیز مانند چاقو یا قیچی را با خیال راحت کنار بگذارید، به خصوص اگر بچه های اژدها در خانه باشند. به آنها احتیاط کنید که از حجم های بزرگ آبی مانند اقیانوس یا انتهای عمیق استخر دوری کنند. اژدهای بالغ در صورت رانندگی باید مراقبت ویژه ای داشته باشند.

منبع: روزگار نو


طالع بینی سال اژدها / خصوصیات متولدین سال اژدها + فیلم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نمونه سوالات علوم اول دبستان همه فصلها