پرسپولیس در این صورت قهرمان نمی‌شود!


پرسپولیس در این صورت قهرمان نمی‌شود!

در صورت هم امتیاز شدن پرسپولیس و استقلال، آبی ها قهرمان لیگ خواهند شد

حساس ترین بازی هفته بیستم لیگ برتر درحالی بین پرسپولیس و استقلال برگزار شد که نمایش دور از انتظار دو تیم گلی را در بر نداشت و بازی با نتیجه بدون گل تمام شد. البته که این مساوی کاملا به نفع استقلال بود و شاگردان جواد نکونام توانستند اختلاف خود را با پرسپولیس حفظ کنند و در عدد ۳ نگه دارند. اگر پرسپولیس بازی را می برد با توجه به اینکه بازی رو در رو محاسبه می شود، قرمزها با وجود هم امتیاز شدن با استقلال صدرنشین می شدند. (بازی رفت دو تیم یک بر یک مساوی شد)

اگر فرض را بر این بگیریم که دو تیم پرسپولیس و استقلال مدعیان اصلی قهرمانی هستند، حالا و با توجه به نتیجه بدست آمده، پرسپولیس برای گرفتن استقلال در صدر باید ۴ امتیاز بیشتر از رقیب سنتی کسب کند تا بتواند صدرنشین شود و قهرمانی را مال خود کند. هر دو بازی رو در روی دو تیم مساوی شده ولی استقلال در بازی رفت دربی که میهمان بود، توانست در زمین حریف گلزنی کند و به همین دلیل دست بالاتر را در شرایط مساوی خواهد داشت.

پرسپولیس در این صورت قهرمان نمی‌شود!

یعنی اگر دو تیم در امتیازات برابر شوند، این استقلال است که بالاتر از پرسپولیس قرار خواهد گرفت. به این ترتیب پرسپولیسی ها برای پیشی گرفتن از استقلال و صدرنشین شدن باید از نظر امتیازی بالاتر از استقلال قرار بگیرند چرا گه در صورت مساوی شدن امتیازات استقلال بالاتر از پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگها