کلاهبرداری مسکن با شگردی جدید در سمنان / سارق 500 میلیارد ریال به جیب زده بود


کلاهبرداری مسکن با شگردی جدید در سمنان / سارق 500 میلیارد ریال به جیب زده بود

به گزارش رکنا، سردار جلیل موقوفه ئی فرمانده انتظامی استان سمنان در گفتگویی در این خصوص گفت : درپی چندین فقره شکایت شهروندان در خصوص کلاهبرداری فردی مشخص در پوشش فروش واحدهای نوساز در سطح...

به گزارش رکنا، سردار جلیل موقوفه ئی فرمانده انتظامی استان سمنان در گفتگویی در این خصوص گفت : درپی چندین فقره شکایت شهروندان در خصوص کلاهبرداری فردی مشخص در پوشش فروش واحدهای نوساز در سطح شهرستان سمنان بلافاصله با تشکیل یک کارگروه ویژه موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت .

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به متواری بودن و تحت تعقیب قرار داشتن این کلاهبردار خاطرنشان کرد کارآگاهان پلیس آگاهی استان با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مناسب در نهایت موفق به شناسایی محل اختفای این فرد در شهرستان سمنان شدند .

وی یادآور شد : کارآگاهان پلیس آگاهی با همکاری و همراهی ماموران انتظامی شهرستان طی یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند کلاهبردار متواری را که دارای چندین فقره سابقه کلاهبرداری و خیانت در امانت بود در مکان مورد نظر دستگیر کنند .

سردار موقوفه ئی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل دستگاه قضائی شد ، بیان داشت : مبلغ کلاهبرداری شده توسط این متهم از شهروندان ۵۰۰ میلیارد ریال تخمین زده شده است .

فرمانده انتظامی استان در پایان با تأکید بر عدم اطمینان شهروندان به افراد ناشناس و پرهیز از اعتماد بی جا به تبلیغات وسوسه انگیز در خصوص فروش ملک و در اختیار قرار دادن اطلاعات خصوصی خود به افراد سود جو و کلاهبردار افزود : در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه از این قبیل ، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند .


کلاهبرداری مسکن با شگردی جدید در سمنان / سارق 500 میلیارد ریال به جیب زده بود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی