کمیته رسیدگی به تخلفات انتخاباتی برای مردم شفاف‌سازی کند/ شورای نگهبان تعیین کننده صحت انتخابات 


کمیته رسیدگی به تخلفات انتخاباتی برای مردم شفاف‌سازی کند/ شورای نگهبان تعیین کننده صحت انتخابات 

به گزارش رکنا از لرستان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های نماز جمعه خرم‌آباد اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی در یازدهم اسفندماه به پایان رسید و نظارت بر آن برعهده...

به گزارش رکنا از لرستان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های نماز جمعه خرم‌آباد اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی در یازدهم اسفندماه به پایان رسید و نظارت بر آن برعهده شورای نگهبان است، همچنین بیش از ۲۵ میلیون نفر شرکت کردند و مشارکت امیدبخش بود.

وی افزود: در حوزه های انتخابیه لرستان اعتراضاتی شده است و معترضان می‌توانند با سند اعتراض خود را ثبت کنند که هرگونه رسیدگی توسط شورای نگهبان در تهران انجام می‌شود.

خطیب جمعه خرم آباد یادآور شد: علاوه بر اسنادی که می‌توان در سامانه ثبت کرد، پیشنهاد می شود شورای نگهبان سخنان معترضان را به صورت شفاهی دریافت کند.

حجت‌الاسلام شاهرخی تاکید کرد: همواره در خطبه‌های نماز جمعه اعلام شد از افراد بی طرف در پای صندوق های رای استفاده شود، اکنون نیز انتظار می‌رود هرگونه تخلفی با دقت و بدون اغماض بررسی و هر نتیجه ای حاصل شد، مردم تمکین کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: کمیته رصد و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی باید صحت و چگونگی کلیپ های پخش شده در فضای مجازی مبنی بر هرگونه تخلف را بررسی و نتیجه را به مردم توضیح دهد.

وی همچنین ادامه داد: امکان دخالت در عزل و نصب ها گاهی در استان بسته می‌شود ، اما فردی از طریق وزارتخانه جابجا می‌شود، بنابراین نیازمند قانون و یا راه و روش دیگری هستیم که از این اقدام ناپسند جلوگیری شود.

نماینده‌ ولی فقیه در لرستان ادامه داد: همگرایی نمایندگان بدون دخالت در عزل و نصب ها برای پیشرفت و توسعه استان ضروری است، بنابراین منتخبان دوره دوازدهم مجلس باید به فکر آبادانی استان باشند ، چراکه مردم کار خود را به نحو احسن انجام و اکنون آنها باید اقدامات لازم را انجام دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی همچنین با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: شرکت عموم در طرح قرآنی مسطورا نیازمند اقدام فرهنگی دستگاه های اجرایی است تا همه از فیوضات معنوی این ماه بهره‌مند شوند.

مهدی زکی‌پور/ لرستان


کمیته رسیدگی به تخلفات انتخاباتی برای مردم شفاف‌سازی کند/ شورای نگهبان تعیین کننده صحت انتخابات 

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب