کنعانی: استفاده ابزاری از حقوق بشر بخشی از واقعیت سیاست خارجی آمریکاست


سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مقامات آمریکایى با فرار به جلو و فعال کردن ماشین تبلیغاتی خود درباره حقوق بشر در ایران، قادر نخواهند بود ظلم و مشارکتشان در نسل‌کشی و کشتار جمعی مردم غزه و کرانه باختری را تطهیر کنند.

کنعانی: استفاده ابزاری از حقوق بشر بخشی از واقعیت سیاست خارجی آمریکاست

به گزارش راهبرد معاصر؛ سخنگوی وزارت امور خارجه ایران ناصر کنعانی امروز (جمعه) ۲۵ اسفند ماه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مقامات آمریکایى با فرار به جلو و فعال کردن ماشین تبلیغاتی خود در خصوص حقوق بشر در ایران، قادر نخواهند بود به تطهیر ظلم و مشارکت آمریکا در نسل‌کشی و کشتار جمعی مردم مظلوم فلسطین در غزه و کرانه باختری بپردازند.
وی با بیان اینکه آمریکا در نزد وجدان بشریت و افکار عمومی جهان به خاطر مشارکت در تجهیز و تسلیح رژیم صهیونیستی متهم اصلی در نقض انواع حقوق بشر و قوانین بشردوستانه است، خاطرنشان کرد: اقدام نمایشی و ریاکارانه این کشور مبنی بر اهتمام در تامین و ارسال مواد غذایی براى فلسطینی‌ها، چیزی از واقعیت حمایت کامل آمریکا از جنایات جنگی رژیم صهیونیستی کم نمی‌کند.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی عنوان کرد: استفاده سیاسی و ابزاری از حقوق بشر و سازوکارهای حقوق بشری بین‌المللی، بخشی از واقعیت سیاست خارجی آمریکا است./فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/همایش «قدس از چشمان آقای نادر»