شلیک به دلار فروش برای سرقت بسته های دلار و یورو


شلیک به دلار فروش برای سرقت بسته های دلار و یورو

سارقان موتور سوار با شلیک به سوی مرد دلار فروش، جان وی را گرفتند تا دست به سرقت دلارها و یوروهای وی بزنند.

به گزارش مشرق، ساعت ۱۸ عصر بیست و سوم اسفند ماه به قاضی امیر حسین علیمردان، بازپرس جنایی تهران خبر رسید که مردی ۴۰ ساله در یکی از محله‌های تهران هدف شلیک دو گلوله قرار گرفته و به قتل رسیده است. پس از این تماس، تیم جنایی در محل حادثه حاضر شد و به تحقیقات میدانی پرداخت. مقتول در پیاده‌رو هدف گلوله قرار گرفته و به قتل رسیده بود. آنطور که شاهدان می گفتند دو نفر که سوار بر یک دستگاه موتور سیکلت بوده و صورتشان را با ماسک پوشانده و کلاه به سر داشتند به سمت مقتول که شلیک کرده بودند. شاهدان از دور دیده بودند که ترک نشین موتور با اسلحه کلت به سمت مقتول تیراندازی کرده و سپس از موتور پیاده شده و کیف مقتول را برداشته و به همراه همدستش از محل گریخته بودند.

در ادامه تحقیقات هویت مقتول به دست آمد؛ او مردی ۴۰ ساله و مجرد بود که به همراه خانواده اش زندگی می کرد. نکته مهم اما این بود که تحقیقات نشان می‌داد وی در زمینه خرید و فروش ارز فعالیت داشت و پاتوقش میدان فردوسی بوده است. با این اطلاعات فرضیه اینکه قاتلان برای سرقت ارز دست به قتل این مرد زده‌اند قوت گرفت و تحقیقات در این زمینه ادامه یافت. ماموارن خیلی زود دریافتند که روز حادثه داخل کیف مقتول، ۶۲ هزاردلار در بسته های ۱۰۰ دلاری، ۱۴۰۰ یورو و ۱۰ میلیون تومان پول نقد بوده است. به گفته خانواده‌اش، او ارزها را خریده بود تا هفته بعد به دست مشتری برساند که دچار این حادثه شد. این در حالی بود که از مدتی قبل و با توجه به اینکه یکی از همکارانش قربانی دزدان شده بود، همیشه احتیاط می‌کرد که حادثه‌ای برایش رخ ندهد اما در نهایت قربانی این سرقت مرگبار شد.

بازبینی تصاویر دوربین های مداربسته نیز نشان می داد که مقتول در حال رفتن به خانه اش بوده و فاصله زیادی با خانه اش نداشته که ناگهان هدف شلیک گلوله سارقانی قرار گرفته که او را تعقیب می کردند.

هم اکنون، گروهی از کارآگاهان جنایی ماموریت یافتند تا هرچه زودتر، سارقان جنایتکار را شناسایی و دستگیر کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی