خط و نشان تهدیدآمیز تشکیلات خودگردان فلسطین نسبت به تبعات حمله به رفح


خط و نشان تهدیدآمیز تشکیلات خودگردان فلسطین نسبت به تبعات حمله به رفح

اقتصادنیوز: ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین نسبت به تبعات حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح واقع در جنوب غزه هشدار داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین با صدور بیانیه‌ای درباره تصمیم رژیم صهیونیستی برای انجام عملیات نظامی در رفح، ارتکاب کشتار جدید و ادامه جنایات آوارگی علیه مردم غزه هشدار داد.
دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی کمی پیش اعلام کرد نتانیاهو با طرح ارتش رژیم صهیونیستی برای انجام عملیات نظامی در رفح موافقت کرده است.
موافقت نتانیاهو در حالی است که به دنبال حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه، بیش از ۲ میلیون فلسطینی به رفح پناه آورده‌اند.

خبر مرتبط
هلاکت ۴ نظامی اسرائیل توسط القسام

اقتصادنیوز : گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که یک گروه متشکل از ۴ نظامی اسرائیل را هدف قرار داده و این نظامیان را به هلاکت رسانده است.


ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه خود از آمریکا و جامعه جهانی خواست فورا مداخله کرده و مسوولیت خود را درباره ممانعت از انجام عملیات ارتش رژیم صهیونیستی در رفح برعهده بگیرند.
به نقل از سایت خبری النشره، این نهاد بار دیگر بر مخالفت قاطع خود با هرگونه کوچ اجباری مردم غزه تاکید کرد و آن را خط قرمز دانست.
ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین بر لزوم توقف تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، عقب‌نشینی ارتش این رژیم از غزه و ملزم ساختن تل‌آویو برای اجرای قطعنامه‌های مشروع بین‌المللی تاکید کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی