ماجرای خریدهای میلیونی طلا و آجیل شب عید 4 تبهکار در تهران


ماجرای خریدهای میلیونی طلا و آجیل شب عید 4 تبهکار در تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ داوود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: در ایام نزدیک به عید نوروز با افزایش خریدهای نوروزی کلاهبرداری ‌های اسکیمر یا کپی کردن کارت بانکی نیز افزایش پیدا...

به گزارش رکنا، سرهنگ داوود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: در ایام نزدیک به عید نوروز با افزایش خریدهای نوروزی کلاهبرداری ‌های اسکیمر یا کپی کردن کارت بانکی نیز افزایش پیدا می‌کند.

در این روش کلاهبرداری، افراد سودجو به صورت‌های مختلف اقدام به بدست آوردن کارت‌های بانکی و پرسیدن رمز کرده، سپس با کپی کردن کارت یا عکس گرفتن از آن می‌توانند با داشتن رمز کارت، اقدام به برداشت از حساب بانکی افراد کنند.

رئیس پلیس فتا پایتخت ادامه داد: این چهار نفر با تشکیل یک باند در بازار تهران و یک پمپ بنزین اقدام به کلاهبرداری به روش اسکیمر می‌کردند.

در یکی از موارد، این گروه در یک پمپ بنزین اقدام به کپی کردن کارت‌های بانکی کرده بودند. روش آنان به این صورت بود که یک نفر کارت بانکی را از صاحب کارت گرفته تا مبلغ بنزین را کارت بکشد و به همین بهانه نیز رمز را از او پرسیده بود. سپس نفر بعدی اقدام به کپی گرفتن از کارت بانکی با روش اسکیمر کرده و با اطلاعات کارت اقدام به کلاهبرداری و برداشت از حساب کرده بودند.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ اضافه کرد: با بررسی‌های انجام شده از تراکنش کلاهبرداران مشخص شد که این افراد با کارت‌های بانکی مردم اقدام به خرید انواع وسایل اعم از پلی‌استیشن، آجیل، فرش، میوه، طلا و... کرده بودند. خرید ۱۰۰ میلیون تومان آجیل، ۵۰ میلیون تومان پسته، ۲۸ میلیون تومان میوه و... از جمله اقدامات این افراد بود.


ماجرای خریدهای میلیونی طلا و آجیل شب عید 4 تبهکار در تهران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403/ هر گه که یاد روی تو کردم جوان شدم