بیماری و آخرین وضعیت رضا داودنژاد از زبان خواهرش


بیماری و آخرین وضعیت رضا داودنژاد از زبان خواهرش

بیماری رضا داودنژاد چیست ؟ آخرین خبرها از وضعیت جسمی رضا داودنژاد در بیمارستان

بیماری رضا داودنژاد

رضا داوودنژاد بر اثر عوارض ناشی از پیوند کبد که چند سال پیش انجام داده بود، دوباره در بیمارستان بستری شد. او در این مدت تحت چند عمل جراحی قرار گرفت.

زهرا داوودنژاد اعلام کردند:رضا به دلیل عوارض جانبی جدیدی که از جراحی پیوند کبد چند سال پیش او به وجود آمده بود، مجدداً وارد بیمارستان شده است. او تحت چند عمل جراحی قرار گرفته و در حال حاضر در دوره نقاهت است و بهبودی پیدا می‌کند.

بیماری و آخرین وضعیت رضا داودنژاد از زبان خواهرش

حال رضا داودنژاد خوب است

خواهر رضا داوودنژاد اظهار کرد:در این مدت با او صحبت کردم و متوجه شدم که رضا هوشیار است و قادر به ارتباط برقراری است. اما باید دوره نقاهت پس از جراحی را طی کند.

داوودنژاد افزود:رضا تقریباً یک ماه در بیمارستان مسیح دانشوری بستری بود و سپس به بیمارستان نمازی شیراز منتقل شد، زیرا این مسئله نیازمند تخصص بود و نیاز به نظارت پزشکان داشت.

این بازیگر در پایان تاکید کرد:به دلیل نوسان سیستم بدنی رضا تاکنون پزشکان درباره زمان مرخصی اش چیزی به ما نگفته اند اما امیدوار هستیم زودتر حالش خوب شود.

رضا داوودنژاد یک خواهر بزرگتر به نام زهرا و یک برادر کوچکتر به نام علی دارد ، دیپلم انسانی است ، رضا داوودنژادفعالیت سینمایی را با بازی در فیلم های پدرش علیرضا داود نژاد تجربه کرد.«بی پناه» (1365)، نخستین فیلم سینمایی رضا داوودنژادست. «مصائب شیرین»، نام رضا داوودنژاد را بر سر زبان ها انداخت و نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر شد و دعوت برای حضور در جشنوارة سینمایی فوکوئوکای ژاپن را برای رضا داوودنژاد به ارمغان آورد.

رضا داوودنژاد در هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوان در اصفهان یکی از اعضای هیئت داوران در بخش مسابقه سینمای ایران بوده است.



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!