بازداشت پزشک جوان در شهرری که دکتر نبود + جزییات


بازداشت پزشک جوان در شهرری که دکتر نبود + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدقاسم طرهانی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان در اسفند ماه سال جاری مبنی بر اینکه فردی با تاسیس غیر مجاز موسسه پزشکی (پزشک قلابی) اقدام به...

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدقاسم طرهانی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان در اسفند ماه سال جاری مبنی بر اینکه فردی با تاسیس غیر مجاز موسسه پزشکی (پزشک قلابی) اقدام به کلاهبرداری و اخاذی از شهروندان می کند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان بلافاصله در این رابطه اقدامات فنی و اطلاعاتی خود را شروع کردند، افزود: با تلاش صورت گرفته توسط کارآگاهان در 24 اسفند ماه سال جاری محل اختفای متهم شناسایی که روز گذشته در عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه تا کنون تعداد 16 نفر از مال باختگان با مراجعه به پلیس آگاهی متهم را شناسایی و اعلام شکایت کرده اند، یاد آور شد: متهم در نهایت بعد از تکمیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ "طرهانی" در پایان خاطر نشان کرد: انتظار ما از مردم عزیز نیز این است که در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.


بازداشت پزشک جوان در شهرری که دکتر نبود + جزییات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت