کیم جونگ اون رزمایش نیروهای هوابرد کره شمالی را به همراه دخترش رهبری کرد + عکس


کیم جونگ اون رزمایش نیروهای هوابرد کره شمالی را به همراه دخترش رهبری کرد + عکس

خبرگزاری مرکزی کره شمالی اطلاع داد کیم جونگ اون رهبر کره شمالی به همراه دخترش رزمایش نیروهای هوابرد ارتش خلق کره را در روز جمعه رهبری کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پارک چونگ چون، دبیر کمیته مرکزی حزب و معاون کمیسیون نظامی مرکزی حزب در این رزمایش همراه کیم جونگ اون بود و فرماندهان ارتش کره شمالی از جمله وزیر دفاع در محل با وی دیدار کردند.
در خبر منتشره آمده است: "این تمرین با هدف آزمایش آمادگی نیروهای هوابرد برای بسیج تحت هر مفهوم عملیاتی در شرایط غیرمنتظره زمان جنگ و ارزیابی مهارت‌های عملی آنها در روش‌های مناسب برای انجام عملیات‌های رزمی مختلف انجام شد."
در عکس‌های خبرگزاری مرکزی کره شمالی دیده می شود که کیم جونگ اون به همراه دخترش به پست دیده‌بانی رفته و در آنجا گزارشی از برنامه تمرینات نیروهای هوابرد دریافت کرده و بر تمرین‌ها نظارت داشته است؛ آنها با هم با دوربین دوچشمی سربازان را تماشا می‌کنند و سپس پایین رفته تا تیراندازی را از نزدیک ببینند و از ارتشیان سان ببینند.
در حین تمرین، یک هواپیما بر فراز محل تمرین پرواز کرد، سربازان بر روی موضع دشمن ساختگی فرود آمدند و یک تاسیسات فرضی را تصرف کردند.
رهبر کره شمالی از این رزمایش خشنود بود و از رزمندگان تمجید کرد و گفت که سربازان به وضوح "نه تنها از نظر ایدئولوژیک و سیاسی، بلکه از نظر نظامی-فنی و فیزیکی نیز آماده هستند." کیم جونگ اون با اشاره به اینکه عامل اصلی موفقیت این رزمایش ها، مهارت های بالای است، دستور تمرینات نظامی "فشرده تر" را برای "تقویت همه جانبه توان رزمی" ارتش با مطالعه مستمر مدرن و علمی روش های تمرینی مبتنی بر مطابق با الزامات زمان داد".
کیم جونگ اون همچنین با شرکت کنندگان در رزمایش عکس گرفت.



معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان