توزیع روزانه 300 تن گوشت گرم وارداتی در بازار


توزیع روزانه 300 تن گوشت گرم وارداتی در بازار

رئیس شورای تامین کنندگان دام از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در بازار خبر داد و گفت: با توجه به عرضه گسترده گوشت در بازار پیش بینی می‌شود که قیمت به‌زودی کاهش یابد.

به گزارش تجارت‌نیوز، منصور پوریان گفت: روزانه بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی از کشورهای مبدا وارد و در بازار توزیع می‌شود.

به گفته او، با توجه به اختلاف قیمت گوشت داخلی و وارداتی و گرایش مردم به سمت خرید گوشت وارداتی در فروشگاه های زنجیره ای و میادین میوه و تره بار منجر به تشکیل صف‌های طولانی شده است.

قیمت گوشت منجمد در بازار

پوریان از توزیع ۲۸۰۰ تن گوشت منجمد طی یک ماه اخیر در بازار خبر داد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو ران گوسفندی منجمد ۲۸۵ هزارتومان، سردست ۲۷۵ هزارتومان، راسته ۲۷۰ هزارتومان، گردن ۲۶۵ هزارتومان و گوساله منجمد ۳۱۵ هزارتومان است. همچنین هرکیلو لاشه گوشت گرم ۲۹۰ هزارتومان، به تناسب قطعات بین ۳۲۰ تا ۳۷۰ هزارتومان عرضه می‌شود.

رئیس شورای تامین کنندگان دام ادامه داد: با توجه به عرضه گسترده گوشت منجمد و گرم در بازار پیش بینی می‌شود که قیمت به‌زودی کاهش یابد.

او با بیان اینکه کمبودی در عرضه گوشت‌های وارداتی نداریم، گفت: تقاضا برای گوشت وارداتی به دلیل پایین بودن قیمت و کیفیت بالا نسبت به گوشت تولید داخل افزایش پیدا کرده است.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک گذاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه