قتل دوست قدیمی در توهم قرص روانگردان + جزییات


قتل دوست قدیمی در توهم قرص روانگردان + جزییات

به گزارش رکنا، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: اواسط امسال مرگ پسر 21 ساله‌ای در یکی از بیمارستان‌های پایتخت به اداره دهم پلیس آگاهی اعلام شد. وی افزود: با گزارش...

به گزارش رکنا، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: اواسط امسال مرگ پسر 21 ساله‌ای در یکی از بیمارستان‌های پایتخت به اداره دهم پلیس آگاهی اعلام شد.

وی افزود: با گزارش این خبر، تحقیقات کارآگاهان زبده اداره دهم آغاز و در بررسی ها مشخص شد که پسر جوان در جریان یک درگیری در پارک زخمی شده و پس از انتقال به بیمارستان، جانش را از دست داده بود.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: در ادامه تحقیقات کارآگاهان هویت عامل جنایت که دوست 20 ساله مقتول بود، شناسایی شد و تلاش‌های شبانه‌روزی برای دستگیری او ادامه یافت.

سردار گودرزی ادامه داد: در نهایت کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت موفق شدند مخفیگاه متهم را در شمال کشور شناسایی کرده و پس از هماهنگی‌های قضائی او را بازداشت کنند.

وی افزود: عامل این جنایت، پس از انتقال به اداره دهم به قتل اعتراف کرد و گفت، مقتول دوست صمیمی‌ام بود و از 6 سالگی باهم بزرگ شدیم. شب حادثه تصمیم گرفتیم قرص روانگردان خریداری کنیم.قرص را خریداری کردیم و به پارک آمدیم. از وقتی به پارک آمدیم، توهم به ما دست داد . در همین حال بودیم که مقتول به من فحاشی کرد. همین موضوع باعث دعوا شد و چاقویی که داشتم را بیرون آوردم و یک ضربه به او زدم. خودم هم فرار کردم .مدتی در شهرهای غربی کشور بودم و بعد هم به شمال کشور رفتم و در خانه دوستم بودم.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با اعتراف، متهم 20 ساله با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.


قتل دوست قدیمی در توهم قرص روانگردان + جزییات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک