عملیات شهادت طلبانه علیه شهرک نشینان صهیونیست در الخلیل


عملیات شهادت طلبانه علیه شهرک نشینان صهیونیست در الخلیل

منابع خبری از انجام عملیات شهادت طلبانه علیه شهرک نشینان صهیونیست در محله یهودیان در شهر الخلیل واقع در کرانه باختری خبر دادند.

عملیات شهادت طلبانه علیه شهرک نشینان صهیونیست در الخلیل

به گزارش راهبرد معاصر؛ منابع محلی به خبرگزاری فلسطینی معا گفتند که صدای تیراندازی از سمت «محله یهودیان» در شهر قدیمی الخلیل شنیده شده است و همزمان آژیر خطر در این محله به صدا در آمده و از شهرک نشینان صهیونیست خواسته شده است که در خانه هایشان بمانند.

در همین حال، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از شهادت یک فلسطینی که در شهر الخلیل قصد انجام عملیات تیراندازی علیه شهرک نشینان صهیونیست را داشته است، خبر داد.

رسانه‌های رژیم صهونیستی گزارش دادند که در پی این اتفاق، ده‌ها نظامی این رژیم در محله‌های شهر قدیمی الخلیل و مناطق مجاور آن مستقر شده اند.

سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل نیز گفت گزارشی مبنی بر تیراندازی در شهر الخلیل گزارش شده است که عامل آن کشته شده و نظامیان ارتش اسرائیل در جستجوی سایر عاملان هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که در این تیراندازی که به سمت یک محله یهودی نشین شهر الخلیل انجام شده است به هیچ یک از صهیونیست‌ها خسارتی وارد نشده است.

بر اساس گزارش رسانه‌های اسرائیل، ارتش این رژیم پس از اجرای عملیات تیراندازی علیه شهرک نشینان صهیونیست تمامی ورودی‌های شهر الخلیل را بسته است.

از زمان آغاز حملات ارتش رژیم اسرائیل به نوار غزه در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر)، شهرک نشینان صهیونیست و ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل حملات خود علیه ساکنان کرانه باختری را افزایش داده اند.

با آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری نیز در مناطق مختلف این منطقه از جمله نابلس، طولکرم، جنین و الخلیل به مقابله با نظامیان رژیم صهیونیستی برخواسته‌اند.

نهاد‌های رسیدگی به امور اسیران فلسطینی ۲۹ آذر ماه در آخرین گزارش خود اعلام کرده بودند که از ابتدای عملیات طوفان الاقصی و حمله رژیم اسرائیل به نوار غزه در هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) تاکنون چهار هزار و ۶۳۰ فلسطینی در کرانه باختری توسط نظامیان رژیم صهیونیستی بازداشت شده‌اند.

به گزارش وزارت بهداشت فلسطین، از ابتدای حمله نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون، بیش از ۴۱۰ نفر از فلسطینیان ساکن کرانه باختری توسط نظامیان ارتش رژیم اسرائیل شهید و حدود چهار ۶۰۰ نفر از آن‌ها زخمی شده اند. / ایرنا


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سیگار کشیدن در بارداری احتمال چاقی نوزاد را افزایش می دهد