حمله حزب‌الله لبنان به 2 پایگاه نظامی اسرائیل


حمله حزب‌الله لبنان به 2 پایگاه نظامی اسرائیل

اقتصادنیوز: مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌‌های جداگانه اعلام کرد که دو پایگاه‌ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات خود قرار داده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌‌های جداگانه اعلام کرد که رزمندگان مقاومت امروز شنبه توانستند دو پایگاه‌ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را با موشک هدف قرار دهند.

حزب الله لبنان در بیانیه خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم مقاوم نوار غزه و پشتیبانی مقاومت شجاع و شریف آن، امروز شنبه پایگاه «البغدادی» رژیم اسرائیل را با موشک هدف قرار دادند و موشک‌ مستقیما به هدف اصابت کرد.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین در بیانیه دوم خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم مقاوم نوار غزه و پشتیبانی مقاومت شجاع و شریف آن، امروز شنبه پادگان «رامیم» رژیم اسرائیل را با موشک برکان هدف قرار دادند و موشک‌‌ها مستقیما به هدف اصابت کردند.

خبر مرتبط
پایگاه اسرائیل هدف حزب‌الله لبنان قرار گرفت

اقتصادنیوز: منابع لبنانی از حمله موشکی مقاومت اسلامی حزب الله به پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی در نقاط مرزی خبر دادند.

از آنجا که حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه افزایش یافته و در این تجاوز آشکار رژیم اسرائیل اقدام به نسل کشی می‌کند، مقاومت‌ اسلامی لبنان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین اقدام به حملات پهپادی، راکتی و موشکی به پایگاه‌های رژیم اسرائیل کرده و با افزایش جنایات رژیم صهیونیستی در غزه حملات مقاومت نیز افزایش می‌یابد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)