پوران درخشنده این روز‌ها چه می کند؟


پوران درخشنده این روز‌ها چه می کند؟

پوران درخشنده کارگردان سینما عنوان کرد: این روز‌ها مشغول تدارک ساخت فیلم جدیدم با نام «عشق» هستم. قصد دارم این فیلم را در کانادا با چهره‌ها و بازیگرانی از ملیت‌های مختلف بسازم.

پوران درخشنده نویسنده و کارگردان سینما درخصوص ساخت «هیس! پسر‌ها فریاد نمی‌زنند» که سال‌ها درگیر پروانه ساخت آن است به خبرنگار ما گفت: متاسفانه هنوز خبر جدیدی از این فیلم نیست و بعد از گذشت سال‌ها هنوز نتوانستم برای آن پروانه‌ساخت بگیرم، اما پرونده این فیلم تا روزی که آن را بسازم برای من باز است.

درخشنده در پاسخ به این پرسش که آیا قصد ساخت فیلم جدیدی را دارد یا نه عنوان کرد: این روز‌ها مشغول تدارک ساخت فیلم جدیدم با نام «عشق» هستم. قصد دارم این فیلم را در خارج از کشور با چهره‌ها و بازیگرانی از ملیت‌های مختلف بسازم.

او با اشاره به موضوع فیلم جدیدش توضیح داد: موضوع فیلم «عشق» درباره مهاجرت است. کار‌های کپی‌رایت فیلم در آمریکا انجام شده، پروانه ساخت آن را هم را در ایران گرفته‌ام و به احتمال زیاد آن را تا چند ماه دیگر در کانادا مقابل دوربین خواهم برد.

کارگردان فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» درخصوص انتخاب بازیگران ایرانی برای فیلم عشق بیان کرد: با یکی از بازیگران مطرح ایرانی درباره این فیلم صحبت کرده‌ام و در حال حاضر منتظر جوابی از او هستم تا ببینم چه پیش خواهد آمد.

درخشنده در پایان گفت: این روز‌ها مشغول نگارش رمانی با نام «مادرم ایران» هستم. این رمان از دوران مشروطه آغاز می‌شود و همینطور جلو می‌آید. در حقیقت نگاهی به زندگی مادر خودم (ایران خورمهر) است که نخستین زنی بود که در شهر کرمانشاه مدیر مدرسه شد. قصد دارم اگر بشود سریالی براساس این کتاب بسازم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی