بازداشت کباب پز به خاطر دزدیدن کباب!


بازداشت کباب پز به خاطر دزدیدن کباب!

به گزارش رکنا، چند روز قبل متصدی یک رستوران در مشهد شکایتی را مطرح کرد که دوتن از کارگرانش در طول چند ماه حدود500 میلیون تومان گوشت و برنج و کباب سرقت کرده اند. درپی دریافت این شکایت،...

به گزارش رکنا، چند روز قبل متصدی یک رستوران در مشهد شکایتی را مطرح کرد که دوتن از کارگرانش در طول چند ماه حدود500 میلیون تومان گوشت و برنج و کباب سرقت کرده اند. درپی دریافت این شکایت، بلافاصله گروهی از افسران دایره تجسس با دستور سرگرد احسان سبکبار(رئیس کلانتری شفای مشهد)عازم محل شدند و دو کار گر مذکور را درحالی به مقر انتظامی انتقال دادند که تصاویر دوربین مداربسته صحنه هایی از سرقت های زیرکانه را ثبت کرده بود. دو متهم وقتی فیلم خود را دیدند در همان بازجویی های اولیه لب به اعتراف گشودند و راز سرقت های کباب و گوشت های کبابی را فاش کردند.

کمک آشپز رستوران که بیش از 10 سال در این مجموعه فعالیت داشت در باره ماجرای سرقت گوشت و برنج گفت:قبول دارم من فقط اضافه های گوشت و استخوان وبرنج پخته را بدون هماهنگی خارج می کردم وهفته ای 5 تا 6 کیلوگرم گوشت و حدود 10 پرس برنج را از یک سال قبل به سرقت می بردم.

وی در پاسخ به این سوال افسر تجسس که آیا مشکلی با صاحبکار خود داشته اید نیز گفت:من نه تنها مشکلی با کار فرما نداشتم بلکه او حقوقم را نیز زودتر از موعد می پرداخت ولی من وسوسه شدم و اکنون پشیمان هستم!

گزارش روزنامه خراسان حاکی است در همین حال منقل دار کباب نیز با بیان این که من فقط یک کارگر ساده هستم درباره سرقت های خود گفت:از 3 سال قبل در رستوران مذکور مشغول شدم ولی از 3 ماه قبل کباب پخته،برنج،کوکو،عدسی و خوراک لوبیا را از رستوران سرقت می کردم و این کار را یک روز در میان انجام می دادم.

وی درباره انگیزه خود از دستبرد به غذاهای رستوران و کباب ها نیز گفت:من ماهانه 15 میلیون تومان حقوق می گرفتم اما چون اقساط بانکی زیادی داشتم این مبلغ کفاف زندگی ام را نمی داد به همین خاطر مجبور به سرقت شدم!

بنابراین گزارش بررسی های پلیس درباره این ماجرای تاسف بار درحالی ادامه دارد که متصدی رستوران مدعی است آن ها حدود500 میلیون تومان به مجموعه رستوران خسارت زده اند. لازم به یادآوری است هردو متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.


بازداشت کباب پز به خاطر دزدیدن کباب!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوست داری ببینی کاراکترهای باب اسفنجی 50 سال دیگه چه شکلی میشن ؟