روز 163 طوفان‌الاقصی/ خانه‌های غزه زیر آوار بمباران صهیونیستها


روز 163 طوفان‌الاقصی/ خانه‌های غزه زیر آوار بمباران صهیونیستها

تداوم بمباران خانه‌های مسکونی در نوار غزه و افزایش اختلافات میان مقامات رژیم صهیونیستی از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.

روز 163 طوفان‌الاقصی/ خانه‌های غزه زیر آوار بمباران صهیونیستها

به گزارش راهبرد معاصر، در حالی که بمباران خانه‌های مسکونی در نوار غزه توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد به نظر می‌رسد دایره اختلافات میان مقامات صهیونیست در بحبوحه جنگ وسیع‌تر شده است.

شبکه المیادین گزارش داد که حمله‌های جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی ساعت‌های بامداد و صبح امروز علیه بخش‌های مختلف نوار غزه ادامه داشته است.

این جنگنده‌های متجاوز اردوگاه النصیرات را واقع در مرکز نوار غزه بمباران کردند.

حمله‌های هوایی ارتش رژیم صهیونیستی بخش‌های جنوبی شهر خان یونس را نیز دربرگرفته است. شمال شرق شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه نیز شاهد بمباران‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی بوده است.

در همین راستا جنگنده‌های رژیم صهیونیستی خانه‌ای را در دیر البلح در مرکز نوار غزه بمباران کردند که بر اثر آن دست‌کم ۱۲ فلسطینی به شهادت رسیده و شماری هم زخمی شدند.

خبرنگار شبکه خبری الجزیره گزارش داد که در جریان حمله بامدادی رژیم صهیونیستی به منزل مسکونی در دیر البلح، ۱۲ غیرنظامی شهید شدند.

عملیات ضدصهیونیستی رزمندگان فلسطینی در غزه

این در حالی است که نیروهای مقاومت فلسطین با وجود آن که بیش از ۱۶۰ روز از آغاز حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه می‌گذرد همچنان به ایستادگی و نبرد خود با عناصر متجاوز در این باریکه ادامه می‌دهند.

شبکه المیادین گزارش داد که رزمندگان وابسته به گردان‌های المجاهدین موفق شدند منطقه‌های اشغالی را در اطراف نوار غزه در جریان یک حمله موشکی هدف قرار دهند.

همچنین رزمندگان فلسطینی موفق شدند مواضع عناصر ارتش رژیم صهیونیستی را نزدیک خیابان ۱۰ واقع در جنوب شهر غزه با موشک‌های کوتاه برد هدف قرار دهند.

رسانه‌های صهیونیستی نیز گزارش داده اند که صدای وقوع یک انفجار قدرتمند در عسقلان به گوش رسیده که به نظر می‌رسد ناشی از اصابت یک خمپاره به این منطقه باشد.

بازداشت گسترده جوانان فلسطینی در کرانه باختری

از سوی دیگر عناصر ارتش رژیم صهیونیستی که متحمل شکست‌های پی در پی در برابر رزمندگان فلسطینی در نوار غزه شده اند تلاش می‌کنند با حمله‌های بامدادی به شهرهای کرانه باختری مانع شکل گرفتن شعله‌های مقاومت در این منطقه شوند.

شبکه المیادین گزارش داد که اشغالگران صهیونیست به شهر نابلس یورش برده و با تجهیزات نظامی خود از جمله بولدوزرها زیر ساخت‌های این شهر را تخریب کردند.

این عناصر به منطقه عنبتا واقع در نزدیکی طولکرم نیز حمله کردند. هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در جریان این یورش یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در ناحیه سینه به شدت زخمی شده است.

نظامیان رژیم صهیونیستی در هر کدام از این حمله‌های خود علاوه بر تفتیش خانه‌های فلسطینی‌ها اقدام به بازداشت تعدادی از جوانان این منطقه‌ها بدون دلیل موجه می‌کنند.

تیراندازی نظامیان صهیونیست به سمت یک مسجد در طولکرم

این در حالی است که رسانه‌های فلسطینی تصاویری را از تیراندازی نظامیان صهیونیست به یک مسجد در منطقه عنبتا در شرق طولکرم منتشر کردند.

همچنین خبرنگار شبکه الجزیره گزارش داد که در

جریان حمله نظامیان صهیونیست به نابلس درگیری‌های شدیدی در این منطقه به وقوع پیوسته و صدای انفجارهای پی در پی به گوش رسیده است.

این عناصر متجاوز به روستای المدور در جنوب قلقیلیه و منطقه بیت امر در شمال الخلیل و روستای العرقه در غرب شهر جنین نیز حمله کردند./ مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت