هشدار مقام یمنی به آمریکا درباره واکنش سخت به حملات تجاوزکارانه


هشدار مقام یمنی به آمریکا درباره واکنش سخت به حملات تجاوزکارانه

عضو شورای عالی سیاسی یمن بامداد یکشنبه هشدار داد که آمریکا نمی‌تواند اراضی یمن را اشغال کند و با واکنش سخت مواجه خواهد شد.

هشدار مقام یمنی به آمریکا درباره واکنش سخت به حملات تجاوزکارانه

به گزارش راهبرد معاصر، «محمد علی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن بامداد یکشنبه درباره تداوم تجاوزهای نظامی ائتلاف غربی به خاک این کشور، به آمریکا هشدار داد.الحوثی در این‌باره گفت: «نمی‌توان از آمریکا که در اراضی و آب‌های ما ویرانی ایجاد می‌کند، با گل استقبال کرد؛ بلکه باید با کشتار و شکنجه مواجه بشوند».

به نوشته وبگاه شبکه «المسیره»، وی در ادامه توضیح داد: «ما از این منطقه به آمریکایی‌ها هشدار نظامی می‌دهیم و تأیید می‌کنیم که روحیه بالای ما، آنها را مغلوب خواهد کرد».این مقام ارشد یمنی اضافه کرد: «کوه‌ها و دشت‌های یمن توسط شما آمریکایی‌ها قابل اشغال نیست و این قهرمانان و مردان ما هستند که از آنها محافظت می‌کنند و شما فقط شکست خواهید خورد».طبق این گزارش، الحوثی درباره رزمایش نظامی «یوم الموعود» تصریح کرد: «این رزمایش از هیچ پدید نیامد، بلکه برگرفته از فرهنگ قرآنی بود که توسط قهرمانان ما انجام گرفت».

بامداد یکشنبه بود که شبکه المسیره گزارش داد که جنگنده‌های متجاوز آمریکا و انگلیس ۴ حمله به منطقه «الطائف» در شهرستان «الدریهمی» واقع در استان «الحدیده» انجام داده است.نیروهای مسلح یمن به دنبال تشدید حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به هیچ کشتی مرتبط با این رژیم و کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها فلسطین اشغالی است، اجازه عبور از دریای سرخ و تنگه باب‌المندب را نداده‌اند.

آمریکا هم در ادامه حمایت‌های خود از تل‌آویو، پس از شدت گرفتن عملیات‌های یمن علیه کشتی‌های صهیونیستی ائتلافی را برای مقابله با نیروهای مسلح یمن تشکیل داده و تاکنون چند بار خاک این کشور را مورد تجاوز نظامی قرار داده است./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یمن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم لو رفته از همسر مهدی عبدی گلزن پرسپولیس ! / الینا کیست؟!