ربودن مرد جوان توسط 4 گروگانگیر در نیکشهر / پلیس وارد عمل شد + جزییات


ربودن مرد جوان توسط 4 گروگانگیر در نیکشهر / پلیس وارد عمل شد + جزییات

به گزارش رکنا، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: با وقوع یک فقره آدم‌ربایی و ایجاد رعب و وحشت عمومی در یکی از روستا‌های شهرستان نیکشهر موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان...

به گزارش رکنا، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: با وقوع یک فقره آدم‌ربایی و ایجاد رعب و وحشت عمومی در یکی از روستا‌های شهرستان نیکشهر موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران سریعا به محل اعلامی عزیمت و مشاهده کردند، چهار آدم ربا با استفاده از زور و تهدید، مردی را که حدوداً ۳۸ سال سن داشت گروگان گرفته و به سرعت از محل متواری شده اند، بررسی‌های اولیه ماموران حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات شخصی قبلی، فردی را گروگان گرفته‌اند، که تیم رسیدگی کننده جهت دستگیری عاملان این اقدام شرارت‌آمیز قدام کردند.

وی با بیان این که مأموران جان برکف پلیس با انجام اقدامات هوشمندانه فرد ربوده شده را در کمتر از 2ساعت بدون هیچگونه تلفاتی از اسارت آزاد کردند، تصریح کرد: در این رابطه چهار گروگانگیر توسط مأموران دستگیر و جهت انجام سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.


ربودن مرد جوان توسط 4 گروگانگیر در نیکشهر / پلیس وارد عمل شد + جزییات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی