دزفول آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است / اقامتگاه ها برپا شدند


دزفول آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است / اقامتگاه ها برپا شدند

به گزارش رکنا از خوزستان؛ هادی حلیم زاده با اشاره به اینکه اقامتگاه نوروزی توسط شهرداری آماده پذیرایی از مهمانان است گفت: غرفه سوغات دزفول نیز با هماهنگی اداره میراث فرهنگی در حال آماده سازی...

به گزارش رکنا از خوزستان؛ هادی حلیم زاده با اشاره به اینکه اقامتگاه نوروزی توسط شهرداری آماده پذیرایی از مهمانان است گفت: غرفه سوغات دزفول نیز با هماهنگی اداره میراث فرهنگی در حال آماده سازی در این اقامتگاه است.

وی افزود: از مزایای اقامتگاه نوروزی، وجود بازارچه شب، مجتمع سینمایی و بوستان شهردخت(ویژه بانوان)است اما در ۱۵ روز نوروز در اختیار میهمانان نوروزی و خانواده‌ها قرار خواهد گرفت.

حلیم زاده گفت: بهسازی روشنایی، کاشت گل فصلی، تعمیر کانکس‌ها، هرس درختان، پاکسازی فضای بهداشتی اقامتگاه نوروزی به طور کامل انجام و آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است.

وی ادامه داد: اتوبوس گردشگری برای گردش در مناطق تاریخی و دیدنی دزفول در اقامتگاه نوروزی مستقر خواهد شد تا میهمانان نوروزی به طور رایگان از این خدمات استفاده کنند.

حلیم زاده در پایان گفت: انجام هماهنگی با نیروی انتظامی جهت تامین امنیت و آتش نشانی برای جلوگیری از حوادث احتمالی در اقامتگاه نوروزی از دیگر اقدامات انجام شده است.


دزفول آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است / اقامتگاه ها برپا شدند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر قدیمی به کما رفت