الحوثی: آمریکایی‌ها با مجازات سختی مواجه خواهند شد


الحوثی: آمریکایی‌ها با مجازات سختی مواجه خواهند شد

عضو شورای عالی سیاسی یمن در سخنانی تاکید کرد که آمریکا به دلیل تجاوزات به یمن با یک پاسخ سخت مواجه خواهد شد.

«محمد علی الحوثی » عضو شورای عالی سیاسی یمن و از رهبران ارشد جنبش انصارالله در این باره گفت: آمریکا که در سرزمین ما ویرانی به بار می‌آورد، نمی‌توانیم با گل از آن استقبال کنیم، بلکه با قتل و کشار نیروهایش مواجه خواهد شد.

وی گفت: ما به آمریکایی‌ها این پیام نظامی را می‌رسانیم که روحیه ما بالاست و این روحیه به آنها آسیب می‌رساند.

الحوثی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها شما نمی‌توانید کوه‌ها و دشت‌های یمن را اشغال کنید و این قهرمانان و مردان از آنها محافظت می‌کنند و شما چیزی جز شکست درو نخواهید کرد.

وی خطاب به آمریکا ادامه داد: رهبر انقلاب (عبدالملک بدرالدین الحوثی) از شما استقبال می‌کند و بسیار مشتاق است که مستقیما با شما رو در رو شود و حال که موضع رهبر انقلاب یمن اینگونه است افسران و سربازانی که مطلقا تسلیم رهبر خود هستند، چه وضعیتی دارند.

الحوثی: آمریکایی‌ها با مجازات سختی مواجه خواهند شد

یمن در حمایت از غزه با آغاز حملات خود در ۳۱ اکتبر و انجام ده‌ها عملیات پس از آن، تلاش‌های آمریکا و انگلیس را برای شکستن محاصره تحمیل شده بر رژیم صهیونیستی در سراسر دریای سرخ ناکام گذاشته و این عملیات حتی از ناکام گذاشتن این تلاش‌ها فراتر رفته و صنعا در پی حماقت ائتلاف آمریکایی با انجام حملات به مناطق مختلف یمن، اهداف خود را گسترش داده و حالا کشتی‌های آمریکایی و انگلیسی را نیز شامل شود.

کارشناسان در این باره معتقدند که عملیات بی‌سابقه ارتش یمن علاوه بر اینکه مانع از تلاش‌های آمریکا و انگلیس برای شکستن محاصره دریایی رژیم صهیونیستی شد، توان نظامی را نشان داد که واشنگتن از آن بی‌اطلاع بود و در واقع معادلات آن را به هم ریخت.

علی‌رغم اصرار صنعا برای تحمیل محاصره دریایی بر رژیم صهیونیستی تا پایان محاصره و تجاوزات غزه و هدف قرار دادن کشتی‌های این رژیم و کشتی‌های آمریکا و انگلیس در نتیجه حماقت آنها با حمله به یمن، اما بر حفظ امنیت ناوبری دریایی برای دیگر کشتی‌ها تأکید دارد و اظهارات مقامات آن گواه این نیت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یمن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ تیتر روزنامه های ورزشی شنبه 8 اردیبهشت