اظهارات بایدن برای آتش‌بس در غزه فرار رو به جلو است


اظهارات بایدن برای آتش‌بس در غزه فرار رو به جلو است

مالکی گفت: اینکه بایدن در پیام تبریک خود به مناسبت فرارسیدن ماه رمضان از آتش‌بس در غزه حرف می‌زند درواقع یک فرار رو به جلو است.

فداحسین مالکی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره پیام رئیس‌جمهور آمریکا برای ماه رمضان که در آن به آتش‌بس در غزه اشاره کرده بود، گفت: بازی‌هایی که بایدن در آستانه انتخابات آمریکا انجام می‌دهد پوششی بر شکست‌های سیاسی و نظامی در جنگ خونین و بی رحمانه غزه برای حمایت از رژیم صهیونیستی است.

وی اظهار کرد: اینکه بایدن در پیام تبریک خود به مناسبت فرارسیدن ماه رمضان از آتش‌بس در غزه حرف می‌زند درواقع یک فرار رو به جلو است چراکه از یک طرف مردم بی‌گناه فلسطین را بمباران می‌کنند از طرفی دیگر آن را محکوم می‌کنند که این‌ها اصلا با هم جور درنمی‌آید.

نماینده مردم زاهدان در مجلس بیان کرد: این حرکت بایدن علاوه براینکه هیچ حاصلی ندارد درواقع توهینی به مسلمانان جهان است، چون از یک طرف دست به کشتار بی‌رحمانه مسلمانان در غزه و یمن می‌زنند و از طرفی دیگر با محکومیت جنگ غزه دست به مظلوم‌نمایی می‌زنند.

اظهارات بایدن برای آتش‌بس در غزه فرار رو به جلو است

وی افزود: پیشنهاداتی که وزیر خارجه کشورمان در نشست جده داد پیشنهادات جمهوری اسلامی ایران برای پایان دادن به جنگ غزه است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: جامعه بین‌الملل باید به مسئله غزه توجه کند، چون جامعه بین‌الملل در جنگ غزه نمره قبولی نگرفت حتی کشور‌های اسلامی هم در یک حدی اجلاس گذاشتند، اما آن را رها کردند لذا اگر مجامع بین‌المللی محکم ایستادگی می‌کردند هیچ موقع جنگ غزه ادامه نمی‌یافت.

مالکی اظهار کرد: پیام بایدن برای آتش‌بس در غزه چاره‌ساز نیست و مجامع بین‌المللی باید نسبت به این موضوع فعال شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج