حمله شدید اسموتریچ به رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی


حمله شدید اسموتریچ به رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی

پس از اینکه رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که این رژیم در ۷ اکتبر شکست خورده، وزیر دارایی صهیونیست‌ها او را مسبب بلایی بزرگ دانست.

هرزی هالوی، رئیس ستاد ارتش اشغالگر صهیونیستی، به شکست ارتش در ۷ اکتبر اذعان کرد و گفت که مسئولیت کامل آن با اوست.

براساس گزارش المیادین، هالوی در یک بیانیه مطبوعاتی افزود: اسرائیل راه درازی برای دستیابی به اهداف جنگی خود در پیش دارد. توقف انتصابات در فرماندهی ارتش به کار آن لطمه خواهد زد.

رئیس ستاد کل ارتش صهیونیستی همچنین آمادگی ارتش این رژیم برای گسترش عملیات نظامی مطابق با تصمیمات سطح سیاسی را اعلام کرد.

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کرده بودند که هالوی فردا پروژه بزرگی از انتصابات در ارتش را در درجه سرهنگی انجام خواهد داد، زیرا او ۵۲ افسر جدید را منصوب خواهد کرد، از جمله دو سمت که حساس به حساب می‌آیند، زیرا رابطه مستقیمی با جنگ غزه و شکست امنیتی و نظامی این رژیم در عملیات هفتم اکتبر دارند.

حمله شدید اسموتریچ به رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی

او اعلام کرد که این دو سمت شامل افسر اطلاعات فرماندهی جنوب و رئیس بخش هماهنگی و ارتباط مسئول کمک رسانی به ارتش در غزه هستند.

در همین راستا، بزالل اسموتریچ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی، به فرماندهی ستاد کل ارتش این رژیم حمله کرد و گفت: او یکی از بزرگترین بلاهای تاریخ اسرائیل را بر سر اسرائیل آورد.

اسموتریچ همچنین در مورد اعلام ارتش مبنی بر دور انتصابات جدید اظهار نظر کرده و گفت که از کابینه جنگ می‌خواهد که این دور از انتصابات را متوقف کند.

او افزود که اگر هالوی به تنهایی درک نکند که نباید مشغول قرار ملاقات‌هایی باشد که او آن‌ها را غیر فوری توصیف می‌کند، از طریق کابینه به او این موضوع را متوجه خواهد شد.

اسموتریچ همچنین ادعا کرد که آنچه اسرا را باز می‌گرداند قطع مذاکرات، از سرگیری حملات شدید نظامی و حمله به رفح است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگران زن و مرد شمالی ایرانی / باورتان نمی شود ! + عکس ها و اسامی