پسر جوان در اقدامی هولناک نامادری و 2 زن و مرد دیگر را کشت / همه شهر به دنبال او بودند + عکس


پسر جوان در اقدامی هولناک نامادری و 2 زن و مرد دیگر را کشت / همه شهر به دنبال او بودند + عکس

به گزارش رکنا، روز شنبه گذشته آندره گوردون ۲۶ساله که مدتی بود بین بی‌خانمان‌ها زندگی می‌کرد و جا و مکان مشخصی نداشت با انگیزه‌ای که هنوز مشخص نشده، جنایت هولناکی را رقم زد. آندره آن روز را با...

به گزارش رکنا، روز شنبه گذشته آندره گوردون ۲۶ساله که مدتی بود بین بی‌خانمان‌ها زندگی می‌کرد و جا و مکان مشخصی نداشت با انگیزه‌ای که هنوز مشخص نشده، جنایت هولناکی را رقم زد. آندره آن روز را با سرقت یک وسیله نقلیه در فیلادلفیا آغاز کرد و حدود ۶۵کیلومتر به‌سوی حومه شهر رانندگی کرد تا به خانه نامادری‌اش رسید.

او پس از ورود به این خانه، نامادری ۵۲ساله خود را با شلیک گلوله به قتل رساند و بعد سراغ خواهر ۱۳ساله خود رفت و او را نیز هدف گلوله قرار داد و از پای درآورد. ۳نفر دیگر ازجمله یک کودک خردسال که در خانه بودند، خود را مخفی کردند و آندره به‌دنبال آنها می‎گشت تا اینکه یکی از آنها مخفیانه پلیس را در جریان این حمله مرگبار قرار داد.

تیمی از مأموران راهی محل حادثه شدند و خانه را محاصره کردند و از آندره خواستند که خود را تسلیم کند. مرد مسلح اما دور از چشم پلیس توانست فرار کند و وارد یکی از خانه‌های همسایه شود. او در آنجا یک زن ۲۵ساله که مادر 2 کودک خردسال بود را به قتل رساند و به سرعت گریخت. وی سپس وارد یک فروشگاه شد و از آنجا سرقت و یک مرد ۴۴ساله را زخمی کرد و سوار بر یک خودروی دزدی به فرارش ادامه داد.

پلیس که در تعقیب مرد مسلح بود، برای امنیت مردم رژه سنتی روز سنت پاتریک و حتی شهربازی شهر را تعطیل کرد. آندره در این تعقیب و گریز وارد یک خانه دیگر شد که اهالی خانه از طریق پنجره فرار کردند و آندره به محاصره پلیس درآمد اما باز هم توانست فرار کند. پلیس محلی برای دستگیری این مرد خطرناک از اف بی‌آی و پلیس ایالتی هم کمک گرفت اما مرد جنایتکار موفق به فرار شد و درحالی‌که تحقیقات برای دستگیری او ادامه داشت، وی روز بعد درحالی‌که در خیابان قدم می‌زد، به‌سوی یکی از افسران پلیس رفت و خود را تسلیم کرد.

به‌گفته نلسون ویتنی، کلانتر شهر فالز، هنوز انگیزه این مرد از جنایت مشخص نیست و تحقیقات از او ادامه دارد.


پسر جوان در اقدامی هولناک نامادری و 2 زن و مرد دیگر را کشت / همه شهر به دنبال او بودند + عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!