هوش مصنوعی و روابط عمومی‌؛ فرصت یا تهدید؟/ پاسخ های کاربردی را در یک کتاب بخوانید


هوش مصنوعی و روابط عمومی‌؛ فرصت یا تهدید؟/   پاسخ های کاربردی را در یک کتاب بخوانید

به گزارش رکنا از خوزستان؛ این کتاب که در بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران در تهران با حضور جمعی از اساتید و متخصصان روابط‌عمومی رونمایی شد، به‌جای پرداختن به نظریه‌های پیچیده، بر...

به گزارش رکنا از خوزستان؛ این کتاب که در بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران در تهران با حضور جمعی از اساتید و متخصصان روابط‌عمومی رونمایی شد، به‌جای پرداختن به نظریه‌های پیچیده، بر ارائه راهکارهای عملی و قابل‌اجرا در زمینه‌هایی مانند تولید محتوا، رصد و تحلیل رسانه‌ها، مدیریت بحران و برنامه‌ریزی راهبردی تمرکز دارد.

دکتر ولید آلبوناصر نویسنده خوزستانی کتاب، تاکنون سه اثر در حوزه روابط‌عمومی منتشر کرده است؛ «تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی» و «روابط‌عمومی ای.اس.جی» از دیگر آثار این نویسنده است. وی در امور بین‌الملل و حوزه علوم سیاسی، پژوهش‌های مختلفی داشته و در بیستمین کنفرانس بین‌المللی نیز به‌عنوان مدیر روابط‌عمومی برتر ایران شناخته شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

منبعی ارزشمند برای هوشمندسازی روابط‌عمومی

کتاب هوش مصنوعی، روابط‌عمومی در عمل، منبعی مهم برای متخصصان روابط‌عمومی است که به دنبال راه‌هایی برای بهبود عملکرد خود با استفاده از هوش مصنوعی هستند. این منبع ارزشمند، در بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران که در هشتم و نهم اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد، به تمام شرکت‌کنندگان اهدا شد.این اقدام، فرصتی مغتنم برای آشنایی بیشتر متخصصان روابط‌عمومی با کاربردهای هوش مصنوعی در این حوزه تخصصی فراهم کرد.

باتوجه‌به اهمیت موضوعات مطرح شده در این کتاب و نگاه نوآورانه نویسندگان، انتظار می‌رود که این اثر به‌عنوان یکی از مهم‌ترین آثار سال در زمینه هوش مصنوعی و روابط‌عمومی موردتوجه قرار گیرد و مخاطبان گسترده‌ای را به خود جلب کند.


هوش مصنوعی و روابط عمومی‌؛ فرصت یا تهدید؟/   پاسخ های کاربردی را در یک کتاب بخوانید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کتاب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی