مسی باز هم از زیر شرکت در بازی‌های دوستانه در رفت!


مسی باز هم از زیر شرکت در بازی‌های دوستانه در رفت!

مسی به دلیل مصدومیت ماهیچه همسترینگش دو بازی دوستانه آینده آرژانتین را از دست خواهد داد!

وقت صبح-فدراسیون فوتبال آرژانتین تایید کرد لیونل مسی به دلیل مصدومیت دو بازی دوستانه آتی آرژانتین در آمریکا را از دست خواهد داد.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، لیونل مسی، فوتبالیست سرشناس آرژانتینی به دلیل مصدومیت در ناحیه همسترینگ، دو بازی دوستانه آینده آرژانتین در آمریکا را از دست خواهد داد.

آرژانتین در این ماه بازی‌هایی مقابل السالوادور و کاستاریکا برگزار خواهد کرد.

عدم حضور مسی در این بازی‌ها توسط اتحادیه فوتبال آرژانتین تایید شد. این مهاجم 36 ساله هفته گذشته در حالی که برای اینترمیامی در جام قهرمانان کونکاکاف بازی می‌کرد، با کشیدگی جزئی از ناحیه همسترینگ پای راست مصدوم شد. او پس از نیمه اول بازی را ترک کرد.

اعلام شده است مصدومیت او جزئی است و انتظار می‌رود مسی برای بازی‌های بعدی اینتر میامی در جام قهرمانان کونکاکاف آماده باشد.

فدراسیون آرژانتین اعلام کرد: «لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین به دلیل مصدومیت جزئی از ناحیه ماهیچه همسترینگ پای راست که در بازی تیمش مقابل نشویل متحمل شد، نمی‌تواند در ترکیب تیم برای بازی‌های دوستانه در آمریکا حضور داشته باشد.»

با توجه به اهمیت بازی‌های آتی لیگ قهرمانان کونکاکاف برای اینترمیامی، جراردو مارتینو، سرمربی اینترمیامی، بهبود مسی را در اولویت قرار داده است.

منبع: www.thenews.com.pk

کد خبر : ۲۲۸۲۹۳
۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج