ربایش دختر یکتا ناصر توسط منوچهر هادی جرم است ؟! بازپرس جنایی تهران تشریح کرد


 ربایش دختر یکتا ناصر توسط منوچهر هادی جرم است ؟! بازپرس جنایی تهران تشریح کرد

به گزارش خبرنگار رکنا، شب گذشته با انتشار کلیپی از یک بازیگر معروف به نام یکتا ناصر در خصوص ربایش فرزندش به دست پدر کارگردان (منوچهر هادی) و درخواست کمک از دستگاه های قضایی باعث رنجیده...

به گزارش خبرنگار رکنا، شب گذشته با انتشار کلیپی از یک بازیگر معروف به نام یکتا ناصر در خصوص ربایش فرزندش به دست پدر کارگردان (منوچهر هادی) و درخواست کمک از دستگاه های قضایی باعث رنجیده شدن خاطر طیف گستره ای از مردم شد که در همین خصوص برای روشن شدن زوایای این پرونده مهم و خبر ساز در شب سال نو، با بازپرس جنایی محسن اختیاری از شعبه یکم دادسرای امور جنایی تماس گرفتیم.

بازپرس اختیاری در این خصوص و از لحاظ حقوقی چنین پرونده هایی به خبرنگار رکنا گفت: بر اساس صحبت های بیان شده از سوی این بازیگر زن معروف، باید بگویم پدر فرزند در هر شرایطی اجازه ملاقات با او را داشته و لذا نمی توان به این موضوع به عنوان یک پرونده آدم ربایی نگاه کرد، اما زمانی که حضانت فرزند با مادر باشد وی می تواند با مراجعه به کلانتری تنها با عنوان ممانعت در ملاقات فرزند از همسر سابقش شکایت کند.

بازپرس جنایی در ادامه گفت : با طرح این شکایت این پرونده به عنوان یک موضوع خانوادگی به دادگاه خانواده ارجاع داده می شود تا مقامات قضایی ذیصلاح در خصوص آن تصمیم گیری کنند.

بنابراین پرونده خانم بازیگر آدم ربایی محسوب نمی شود.


 ربایش دختر یکتا ناصر توسط منوچهر هادی جرم است ؟! بازپرس جنایی تهران تشریح کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان