بارش در این استان امشب به اوج می‌رسد


بارش در این استان امشب به اوج می‌رسد

به گفته مدیرکل هواشناسی استان فارس، در روز پایانی سال و آغاز سال جدید، بارش‌های قابل توجهی در بسیاری از نقاط استان خواهیم داشت، اما خبری از سیل نخواهد بود.

مسعود حقیقت با اعلام اینکه هیچگونه هشدار سیلی به مردم نداریم، افزود: از شب گذشته و با ورود سامانه بارشی به استان، در بخش‌هایی از شمال و شمال غرب استان از اوایل صبح امروز، باران رحمت الهی آغاز شده است و به لطف خدا در کازرون، نورآباد، رستم، سپیدان و فراشبند، بارش‌های خوبی داشتیم که در ادامه در سایر نقاط استان هم شروع شده است.

حقیقت با بیان اینکه هشدار این سامانه از نوع نارنجی بوده است، گفت: در بیشتر مناطق بارش‌های رگباری را شاهد خواهیم بود و احتمال آب گرفتگی معابر عمومی وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی فارس اضافه کرد: بیشتر بارش‌های این سامانه بر روی شمال غرب و غرب استان و بخش‌هایی از مرکز استان است. در شهر شیراز هم امشب اوج و تراکم بارش‌ها را شاهد خواهیم بود.

وی در خصوص دیگر سامانه‌های بارشی در ایام نوروز نیز اظهار کرد: روز جمعه، یک سامانه دیگر در راه است که بخش‌هایی از جنوب، مرکز و شمال غرب استان را در برمی‌گیرد و هفته آینده نیز سامانه بارشی دیگری را در بیشتر نقاط استان خواهیم داشت.

حقیقت در پایان در خصوص وضعیت دمای هوا نیز گفت: دمای هوا امروز و فردا عادی است. روز‌های پنجشنبه و جمعه چند درجه‌ای با کاهش دما مواجه می‌شویم، اما این کاهش، به سرمای قابل توجهی منجر نخواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آب و هوا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صد سند از آلمان هیتلری: انگیزه های جنگ جهانی دوم