کاهش تردد در محور‌های مواصلاتی فارس تاکنون


کاهش تردد در محور‌های مواصلاتی فارس تاکنون

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری‌وحمل و نقل جاده‌ای استان فارس از کاهش تردد در محور‌های مواصلاتی این استان طی یک روز گذشته نسبت به بازه زمانی مذکور در سال قبل خبر داد.

حمید احمدی با ذکر این نکته که به نظر می‌رسد هنوز ترددهای نوروزی در محورهای مواصلاتی فارس آغاز نشده است، گفت: آمارهای ما نشان می‌دهد که در روز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ میزان ترددها نسبت به ۲۹ اسفند سال قبل از آن، کاهش داشته است.

وی یادآور شد: آمارهای ما یک روز بعد اعلام می‌شود زیرا آمار کل روز را تجمیع خواهیم کرد به همین دلیل هنوز نمی‌توانیم آمار اول فروردین ۱۴۰۳ را اعلام کنیم.

احمدی اظهار کرد: در محورهای خروجی بیشترین کاهش‌ها را در محورهای صفاشهر ـ آباده با ۴۷ درصد کاهش، نورآباد ـ گچساران با ۴۴ درصد کاهش و سعادت‌شهر ـ صفاشهر با ۳۷ درصد کاهش بوده‌اند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس ادامه داد: در محورهای ورودی استان نیز محورهای صفاشهر به سعادت‌شهر ۵۶ درصد کاهش، یاسوج به سپیدان ۴۹ درصد و سروستان به شیراز ۳۴ درصد کاهش داشته است.

وی تصریح کرد: به نظر می‌رسد به دلیل اینکه در اکثر نقاط کشور در روز گذشته بارندگی داشتیم، هنوز ترددهای نوروزی آغاز نشده است و احتمالاً هنوز آغاز سفرهای نوروزی نداشتیم.

احمدی درباره وضعیت راه‌های استان در بارندگی اظهار کرد: بارندگی هیچ مشکلی در محورهای مواصلاتی استان ایجاد نکرد ضمن اینکه تنها بارش باران داشتیم و هیچ‌گونه بارش برفی در راه‌های استان نبود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای زنی که دختر 2 ساله‌ اش را با قرص کشت