تردد در محور‌های مواصلاتی استان همدان روان است


تردد در محور‌های مواصلاتی استان همدان روان است

رئیس پلیس‌راه استان همدان از روان بودن تردد در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد و گفت: از ۲۵ اسفندماه تاکنون سه فقره تصادف منجر به فوت ۳ نفر از شهروندان شده که این آمار نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد کاهش یافته است.

سرهنگ علی فکری، درباره وضعیت تردد در جاده‌های استان همدان اظهار کرد: بعدازظهر روز گذشته تحت تأثیر بارش برف و باران ترافیک سنگین و پرحجمی در کلیه محورهای استان به ویژه محورهای مرکزی به سمت استان و از همدان به سمت استان‌های غرب کشور وجود داشت.

وی با بیان اینکه از امروز صبح ترافیک فروکش کرده و بسیار سبک و روان است، افزود: تخلفات حادثه‌ساز از جمله سبقت، سرعت، انحراف، صحبت کردن با تلفن همراه، حرکات نمایشی و مارپیچ، رانندگی با خودرو فاقد پلاک و پلاک مخدوش خط قرمز پلیس راه است.

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: از ۲۵ اسفندماه تاکنون سه فقره تصادف منجر به فوت ۳ نفر از شهروندان شده که این آمار نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به بسیج تمام امکانات و حضور پررنگ مأموران پلیس برای مدیریت ترافیک در سطح محورهای مواصلاتی استان در طرح نوروزی خاطرنشان کرد: با آغاز این طرح، نیروهای خدماتی و امدادی با استفاده از حداکثر توان اجرایی و امکانات موجود، آماده ارائه خدمات مضاعف در تعطیلات نوروز به هم‌وطنان در سطح محورهای مواصلاتی استان هستند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رفح کجاست؟