روسیه و بحرین در مسیر تعمیق همکاری تجاری و سرمایه گذاری


روسیه و بحرین در مسیر تعمیق همکاری تجاری و سرمایه گذاری

رئیس جمهور روسیه و پادشاه بحرین قصد خود را برای گسترش همکاری در زمینه های مختلف اعلام کردند.

به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی کرملین خبر داد که ولادیمیر پوتین، رئیس‌ جمهور روسیه و حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین، طی یک گفت‌وگوی تلفنی، قصد خود را برای تعمیق همکاری در زمینه‌های مختلف از تجارت و سرمایه‌گذاری گرفته تا حفاظت از محیط زیست اعلام کردند.
در بیانیه سرویس مطبوعاتی کرملین آمده است: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین به ابتکار طرف بحرینی گفتگوی تلفنی انجام دادند. پادشاه بحرین انتخاب مجدد ولادیمیر پوتین را به عنوان رئیس جمهور فدراسیون روسیه تبریک گفت و برای وی در فعالیت های دولتی به نفع مردم روسیه آرزوی موفقیت کرد. در این گفتگو که در فضایی دوستانه و با استقبال طرفین صورت گرفت، رهبران دو کشور بر تعهد متقابل خود به منظور ادامه همکاری برای تعمیق همکاری‌های دوجانبه سودمند بین روسیه و بحرین در زمینه‌های مختلف: از تجارت و سرمایه‌گذاری گرفته تا حفاظت از محیط زیست تاکید کردند.
سرویس مطبوعاتی کرملین افزود: پوتین همچنین حلول ماه مبارک رمضان را به پادشاه بحرین و شهروندان این کشور تبریک گفت. طرفین توافق کردند که به تماس های شخصی خود ادامه دهند.
رای گیری انتخابات ریاست جمهوری روسیه طی سه روز: 15، 16 و 17 مارس انجام شد. بر اساس گزارش کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه، پس از بررسی 100 درصد آرا، ولادیمیر پوتین با 87.28 درصد آرا پیروز انتخابات ریاست جمهوری روسیه شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول