آدم ربایی کارمند بانک در غرب تهران


آدم ربایی کارمند بانک در غرب تهران

متهمان در چند سال اخیر با یکدیگر ارتباط داشته و به صورت متوالی با شاکی پرونده برای دریافت پول با شگرد اخاذی تماس گرفته‌اند که همین موضوع کافی بود تا دستور بازداشت آن‌ها صادر شود.

زن و مرد جوانی که برای پول اقدام به آدم‌ربایی یک کارمند بانک در غرب تهران کرده بودند، بازداشت شدند.

چندی قبل مرد جوانی به یکی از کلانتری‌های غرب تهران رفت و هنگامی که مقابل افسرنگهبان قرار گرفت، گفت: کارمند بانک هستم؛ زن جوانی به شعبه بانک ما آمد و تقاضای تسهیلات کرد که طبق معمول پروسه اداری این کار آغاز شد همچنین او شماره من را گرفت؛ چند روز بعد هنگامی که مشغول پیاده‌روی در یکی از پارک‌های غرب تهران بودم زن جوان زنگ زد و مدعی شد که خودرویش دچار نقص فنی شده و کمک خواست.

مرد جوان در ادامه توضیح داد: به همین خاطر به آنجا رفتم مشغول کمک بودم که ناگهان مرد جوانی با خودروی خود جلوی ما توقف کرد و پس از ضرب و جرح، من را به مکان نامشخص ربود؛ در ادامه متوجه شدم که این زن و مرد با یکدگیر همدست هستند و قصد دارند تا اخاذی کنند؛ آن‌ها با تهدید چاقو ۳ سفته سفید امضا گرفتند و مدعی شدند که اگر تا آخر هفته یک میلیارد به حساب موردنظر آن‌ها واریز نکنم، سفته‌ها را به اجرا می‌گذارند.

پس از ثبت شکایت از سوی شاکی و تشکیل پرونده در دادسرای امور جنایی، با دستور قضایی تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی برای تحقیقات میدانی راهی صحنه جرم شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته پی بردند که این زن و مرد جوان با طراحی نقشه قبلی دست به این آدم‌ربایی زده‌اند.

اقدامات اطلاعاتی نیز نشان می‌داد، متهمان در چند سال اخیر با یکدیگر ارتباط داشته و به صورت متوالی با شاکی پرونده برای دریافت پول با شگرد اخاذی تماس گرفته‌اند که همین موضوع کافی بود تا دستور بازداشت آن‌ها صادر شود.

تیم جنایی در گام بعدی پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی راهی مخفیگاه موردنظر شدند و متهمان را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند؛ متهمان نیز در جریان بازجویی‌ها ابتدایی صراحتاً به جرم آدم‌ربایی به قصد اخاذی از شاکی اعتراف کردند.

زن جوان در جریان تحقیقات گفت: حساب شرکتی که من در آنجا کار می‌کردم در بانکی بود که شاکی حضور داشت به همین خاطر این موضوع را با مرد جوان مطرح کردم و پس از طراحی نقشه با قرار صوری وی را ربوده و به زور و تهدید ازش سفته گرفتیم.

با دستور بازپرس جنایی، متهمان برای روشن شدن زویای پنهان پرونده در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات جهت شناسایی سایر شکات احتمالی همچنان ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا