شهادت فرمانده کل گروهان‌های قدس در کرانه باختری+عکس


شهادت فرمانده کل گروهان‌های قدس در کرانه باختری+عکس

اقتصا نیوز :در پی درگیری های امروز نظامیان رژیم اشغالگر با نیروهای مقامت فلسطین فرمانده کل گروهان قدس در کرانه باختری به شهادت رسید.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از شبکه «قدس العربیه»، یک جوان رزمنده گروه مقاومت فلسطینی به‌رغم سه ساعت محاصره توسط نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، مجدداً به سمت نیروهای اشغالگر در نزدیکی شهرک «دولف» در غرب رام الله تیراندازی کرد.

این شبکه خبری فلسطینی به نقل از منابع صهیونیستی اضافه کرد که گزارش های اولیه از مجروح شدن شماری از نظامیان ارتش رژیم اسرائیل در جریان این درگیری حکایت دارند.

خبر مرتبط
حضور هزاران فلسطینی در نماز جمعه مسجدالاقصی+فیلم

اقتصادنیوز: نمازگزاران فلسطینی نمازصبح دومین جمعه ماه مبارک رمضان را در مسجد الاقصی اقامه کردند.

در همین حال خبرگزاری قدس پرس به نقل از رسانه های صهیونیستی گزارش داد که بر اثر درگیری بین یک جوان مسلح فلسطینی و ارتش اسرائیل در جنوب کرانه باختری، ۴ نظامی این رژیم به شدت زخمی شدند.

با آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری نیز در بخش های مختلف این منطقه از جمله نابلس، طولکرم، جنین و الخلیل به مقابله با نظامیان رژیم صهیونیستی برخاسته‌اند.

شهادت هشت فلسطینی در رفح بر اثر بمباران جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی

در خبری دیگر رسانه های فلسطین از شهادت هشت فلسطینی در شهر رفح در جنوب نوار غزه بر اثر بمباران منازل مسکونی توسط جنگنده های رژیم صهیونیستی خبردادند.

شهادت فرمانده کل گروهان‌های قدس در کرانه باختری+عکس

رسانه های فلسطین گزارش دادند که بر اثر بمباران خانه ای در شهرک النصر در شمال شرق شهر رفح که بامداد امروز ( جمعه) توسط جنگنده های ارتش رژیم صهیوینستی انجام شد، حداقل هشت فلسطینی شهید و تعدادی دیگر مجروح شدند.

بر اساس این گزارش، در حالی که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی با ادمه حمله به بیمارستان شفا در شهر غزه ده‌ها تانک و خودرو را در مجاورت آن مستقر کردند، جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی نیز خانه‌ای را در خیابان الطرزی در دیرالبلح بمباران کردند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین، بر اثر حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر گذشته تا دیروز (پنجشنبه) ۳۱ هزار و ۹۸۸ فلسطینی شهید و ۷۴ هزار و ۱۸۸ نفر دیگر زخمی شده اند که بیشتر آنها زن و کودک هستند.

وزارت بهداشت فلسطین افزود که هزاران قربانی هنوز زیر آوار و در جاده ها باقی مانده اند و نظامیان رژیم اسرائیل از رسیدن آمبولانس ها و کادر درمان و خدمه جمعیت هلال احمر به آنها جلوگیری می کنند.

شهادت فرمانده کل گروهان‌های قدس در کرانه باختری

گروهان‌های قدس وابسته به گردان جنین از شهادت فرمانده کل خود در کرانه باختری خبر داد.

فرماندهی گروهان‌ های قدس در بیانیه‌ای شهادت «محمد مامون حواشین» فرمانده کل این گروهان‌ها در کرانه باختری و فرمانده گردان جنین را به مردم فلسطین و امت اسلام تسلیت گفت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل روز گذشته خودروی این مجاهد فلسطینی را با پهپاد هدف قرار داد و او به شدت مجروح شد و در نهایت امروز بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان